  • 141. Data: 2010-11-12 19:10:33
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > A zastanawiałaś się dlaczego mają jedno światło?
    > Bo jak się czegoś używa niezgodnie z przeznaczeniem, to nie dziwne że
    > ulega awarii wcześniej niz powinno.

    Hm, a w jaki sposób ci luzdzie uzywaja swiatel niezgodnie z przeznaczeniem ?
    do czego uzywaja swiatel, bo ja, mimo, ze po dwoch fakultetach, w dodatku
    niehumanistycznych, jakos nie umiem sobie wyobrazic do czego jeszcze (procz
    swiecenia) mozna uzywac swiatel :)

    A sluchajcie, jak to jest w Wielkiej Brytanii z wypadkowością ? bo tam to w
    ogole szalenstwo, non stop niezbyt dobra widocznosc, a niewiele osob na
    swiatlach jezdzi - i jakos sobie radza ...

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 142. Data: 2010-11-12 19:15:18
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > Gdzie jest mowa o dwóch tygodniach?

    Ja napisałam w swoim zdaje się drugim poscie na ten temat. A moze juz w
    pierwszym. Ale ciagle wspominam tego transportera, zaluje, ze nie jezdze juz
    tą droga do pracy, bo moze jeszcze jezdzi :)

  • 143. Data: 2010-11-12 19:23:28
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    JK <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wykresy znormalizowane wyraźnie pokazują, że w
    > przedstawianym przez ciebie okresie, ilość
    > rannych na każdy wypadek jest praktycznie stała.
    > Ciekawsza jest jednak statystyka
    > przedstawiająca ilość zabitych w każdym
    > wypadku. Od roku 2002 do 2005 następuje
    > powolny ale stały wzrost ilości zabitych w
    > każdym wypadku. Rok 2006 jest wyjątkiem,
    > następuje niewielki spadek tej liczby (0,5%).
    > Ciekawy jest natomiast rok 2007, bo w tym roku
    > ilość zabitych w każdym wypadku jest niższa
    > niż w 2005! I w kolejnych latach GWAŁTOWNIE
    > maleje. W roku 2009 ilość zabitych w wypadkach

    No właśnie, jak?
    http://img201.imageshack.us/img201/1554/58497882.jpg

    Pewnie włączenie światła w 2007 r. miało skutek dopiero rok później.
    Napisz jeszcze coś ciekawego, please!

  • 144. Data: 2010-11-12 19:46:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-12 08:09, Semir pisze:
    > Śmiejesz się ze swojej głupoty?

    Wskaz w ktorym miejscu ów "wzór" uwzględnia włączanie świateł
    wieczorem/nocą/w zlych warunkach pogodowych i jazdę w sezonie jesienno
    zimowym (tj. kiedy od zawsze jezdzilo sie 24h/7d na swiatłach mijania i
    nikt z tego powodu nie kwękał). Albo stul dziób.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 145. Data: 2010-11-12 19:49:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Nov 2010 19:46:31 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Wskaz w ktorym miejscu ów "wzór" uwzględnia włączanie świateł

    ten "wzór" to w ogóle nie jest wzór. ale to już dla niego za trudne.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2010-11-12 19:56:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-12 19:49, masti pisze:

    > ten "wzór" to w ogóle nie jest wzór. ale to już dla niego za trudne.

    W zasadzie przyznał się już że jest na przepustce z psychiatryka przy
    Lillie Road w Londynie, tak więc pozamiatane ;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 147. Data: 2010-11-12 20:10:23
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Pewnie włączenie światła w 2007 r. miało skutek dopiero rok później.
    > Napisz jeszcze coś ciekawego, please!

    Czy naprawdę trudno zrozumieć, że na wynikach za 2007 rok zaważyły dane
    za styczeń-luty, czyli okresu, kiedy pod względem używania świateł nic
    się nie zmieniło?

    W całym 2007 roku zginęło 5583 osób, czyli 340 więcej, niż w 2006 roku.
    W okresie styczeń-luty 2007 zginęło 810 osób, czyli 321 osób więcej, niż
    w styczniu-lutym 2006. Czyli na okres styczeń-luty 2007 roku przypada aż
    94% całego rocznego przyrostu liczby zabitych w tym roku i tylko 6% - na
    pozostałe miesiące 2007 roku! Przy 8-procentowym wzroście liczby samochodów!

    Piszę zresztą nie tyle dla Ciebie, bo jesteś odporny na wiedzę, a żeby
    to zostało w archiwach.

    Piotr

  • 148. Data: 2010-11-12 20:13:15
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

  • 149. Data: 2010-11-12 20:25:31
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Uncle Pete <p...@i...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Piszę zresztą nie tyle dla Ciebie, bo jesteś odporny na wiedzę, a żeby

    Czy naprawdę trudno zrozumieć, że rozmawiamy o danych rocznych, ponieważ dane
    miesieczne czy dzienne są obarczone za dużym błedem? Jeżeli w jakimś miesiącu
    liczba wypadków była z jakiegoś powodu większa, to w innym również dobrze
    mogła być mniejsza z innego powodu. Na przestrzeni roku to się wyrównuje. Czy
    muszę tłumaczyć rzeczy oczywiste?
    ps. Co z tym 20 sierpnia?

  • 150. Data: 2010-11-12 20:28:52
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    JoAsienka <w...@p...oonet.pl> napisał(a):

> [...]
    > niehumanistycznych, jakos nie umiem sobie wyobrazic do czego jeszcze (procz

    Już jaskiniowcy wiedzieli kiedy używać światła, a ty nie wiesz?
    Cytuję: "&#8222;Światło mijania&#8221; oznacza światło używane do oświetlenia drogi z
    przodu pojazdu, niepowodujące olśnienia ani dyskomfo innych użytkowników drogi."