eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
  • Data: 2009-11-05 21:27:30
    Temat: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
    Od: "Marcin" <n...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ostatnio zanabylem Lenovo SL500. Jest tam zabezpieczenie
    dla dysku przed wstrzasami. Podczas jazdy pociagiem zachcialo
    mi sie ogladac divx z dysku. Niestety co jakis czas dzialal system
    i wylaczal na chwile dysk co przrywalo film.
    Poprzednio mialem IBMa R50e, nie mial on takiego systemu
    ale przez 4 lata nic sie nie stalo. Wiec nie wiem czy mozna
    bezpiecznie wylaczyc ten system na czas podrozy pociagowych.

    OffTopic: Ewentualnie moze w VLC mozna ustawic jakos by
    mial on duzy bufor i odtwarzanie nie byloby przerywane.

    Pozdrawiam,
    Marcin