eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
  • Data: 2009-11-10 21:33:46
    Temat: Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie sprawdza sie dobrze. Alel mam go miesiac
    > wiec trudno cos powiedziec o jakosci.

    jak bys mial krytyczne uwagi o nim po miesiacu to by byl koszmar :)
    zycze zebys nie mial z nim zadnych problemow.

    > Co do obecnych laptopow to sie zgodze.

    niestety :(
    w budzecie ktory zalozylem sobie musialem wybrac mniejsze zlo przy zakupie
    notebooka.
    nic mnie nie przekonalo w 100 %...... straszna tandeta.

    > Sam szukalem czegos co by spelnialo dwa wymagania:
    > matowa matryca i wyjscie cyfrowe na monitor (HDMI/DVI).

    nooo to mnie kusilo w SL, matowa matryca :)
    nie wiem co oni sie tak uwzieli na te blyszczace matryce ....

    > Bardzo maly wybor. Nie wybralem SL500 dlatego, ze
    > byl najlepszy ale dlatego, ze w ogole byl :)

    :)
    jest jeszcze seria R(cos pomiedzy SL a T) ale to juz chyba od 4 tys w gore
    sie zaczyna.
    nie wiem czy ma HDMI ale matowa matryca jest :)

    > Powloka klapy w SL500 to jakas pomylka. Ale
    > przynajmniej na to nie patrze za czesto:)

    blyszczaca prawda? dobrze pamietam(za duzo notebookow ogladalem w ciagu
    ostatnich 2 tyg i mi sie miesza :)
    to jakas porazka, nie wiem co oni sie na to tak uwzieli.....

    moj thinkpad sluzy w domu za podstawke pod wszystko,jak lezy zamkniety na
    stole to rzucam na niego co mam w kieszeniach(komorki, kluczyki, panel od
    radia itd itp) pozniej jak sie rano pakuje to mam wszystko na kupie.
    3 dni temu zrobilem to samo na tego badziewnego Asusa z blyszczaca matryca i
    mam juz ryse..... co za syf teraz robia :)

    --
    pzdr
    piotrek