eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
  • Data: 2009-11-07 17:50:07
    Temat: Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio zanabylem Lenovo SL500.

    ja w swojej T61 mam go caly czas wlaczone i sobie chwale ten system :)
    mnie sie on przydaje czesciej niz by mi przeszkadzal, w kazdej chwili
    wlaczony notebook biure pod pache i ide z nim tam gdzie potrzebuje.sprawdz
    czy nie mozna tam czulosci tego softu ustawic, gdzies cos takiego widzialem
    ale nie wiem czy w Lenovo.

    ps
    jak ci sie sprawdza ten SL500 ?
    jak go ogladalem na zywo to mi wygladal na straszna plastikowa wydmuszke
    ktora jest(bez obrazy) ale tandetna....
    SL500 byl moim faworytem przy ostatnich poszukiwaniach notebooka, ale po
    zobaczeniu go na zywo moj entuzjazm opadl.

    inna sprawa ze wybor notebookow do jakis 4 tys zl jest fatalny, sam
    badziewny plastik, wykonanie kiepskie, wyglad czesto koszmarny. ciezko
    znalesc cos fajnego i solidnego w tej kwocie :(
    ale to moje zdanie :)

    --
    pzdr
    piotrek