eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 100

  • 81. Data: 2011-07-19 15:34:15
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-19 15:17, J.F wrote:

    >> Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp.
    >
    > Roleta ?

    Roleta, szmata - jak zwał tak zwał.

    > Bo polka to chyba w htb skacze ?

    U mnie ani nie skacze, ani nie skrzypi - wręcz czasem ciężko ją wyciągnąć.

    >> Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik
    >> 450l na styk daje radę przy dużym obłożeniu.
    >
    > ale tez w tym przypadku to niewiele czy wrecz nic nie kosztuje.
    > A miejsce sie moze przydac .. box na dach jest gorszy :-)

    Będzie potrzeba, będzie van.

    >>>> ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale
    >>>> niekoniecznie szybko... więc ten temat zostawiamy sobie na deser.
    >>
    >>> O, da sie tym szybko pojechac. Pytanie czy warto.
    >
    >> Raz - w zakrętach to już nie to, dwa to już jest autobus.
    >
    > Widzialem takiego ktorego nie moglem dogonic, takze w zakretach, wiec
    > chyba jednak to. Byc moze trzeba sie przyzwyczaic.

    Przyzwyczajenie to na pewno - ale wysokość środka ciężkości w zakrętach
    robi swoje.

    --
    MM


  • 82. Data: 2011-07-19 15:36:07
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-19 15:30, Waldek Godel wrote:

    >> Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra?
    >
    > to jest vectra hatchback/liftback.

    Nie do końca, rozstaw osi ma większy - ale co jeszcze?

    > To już lepiej poszukaj uczciwego kombi.

    Hatchback/liftback.

    --
    MM


  • 83. Data: 2011-07-19 17:43:11
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Maciej M. wrote:

    > On 2011-07-19 15:30, Waldek Godel wrote:
    >
    > > > Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra?
    > >
    > > to jest vectra hatchback/liftback.
    >
    > Nie do końca, rozstaw osi ma większy - ale co jeszcze?

    Glownie to, bo Signum jest na bazie Vectry kombi.
    Wikipedia mowi tez, ze glownie chodzilo o oddzielne fotele z tylu i
    jakies pierdoly typu stoliki...

    > > To już lepiej poszukaj uczciwego kombi.
    >
    > Hatchback/liftback.

    A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.
    Tylko bedzie ciasniej niz w Signum.

    Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra
    3.2 + lpg i jest bardzo zadowolony.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl


  • 84. Data: 2011-07-19 18:01:35
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Waldek Godel" wrote
    > no jak nie jak tak? http://www.limoslask.pl/
    > ;-)

    A "luksusowy" Avensis "posiada przyciągający oko luksusowy design" ;-) Dobre! :D

    Pozdrawiam
    .Peeter


  • 85. Data: 2011-07-20 00:38:13
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):

    > On 2011-07-19 02:17, Michał wrote:
    >
    > > Ja się jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale).
    > >
    > > Polecę najpierw minusami:
    > >
    > > Jako następca XM, nie wiem czy zawieszenie tutaj będzie "spełniało standa
    > rdy"
    > > bo w Vel Satisie jednak czuć i dziury i koleiny, podejrzewam że w XM
    > > był tylko fakt przejechania przez dziurę odczuwalny poza tym cisza i
    rĂłwno
    > .
    >
    > Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie miałem.
    >
    > Generalnie odczucia pozytywne.

    Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
    miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
    z rok temu, za to w środku super.

    > > Kiepski jest zwłaszcza przód, i człowiek zaczyna dziury omijać
    > > więc jeśli XM był lepszy od safrane (trochę mniejsze, mniejszy
    > > rozstaw, ale full hydro) to łoooo.. będzie spory minus, i koleiny są
    > > widoczne bo w poprzedniku to żadnego znaczenia nie miało, a tu trzęsie
    > > i czuć - za to nie słychać nic.
    >
    > XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie
    >
    > nic mnie nie zaskoczyło.

    Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.

    > > To chyba koniec minusów :) pomijając prawie brak rozwoju w elektronice.
    > > (doszedł radar, czujnik światła i szyby mokrej - i to wszystko).
    >
    > Im mniej, tym lepiej.

    Dużo ich nie ma jak nie potrzeba aktywnych zawieszeń i 4x4 ;)


    > > a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie,
    > > lepiej jedzie :)
    >
    > 17tki to chyba standard?

    Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
    zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)


    > > A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli
    > > (odrazu), bo pewnie XM to każda prędkość ;)
    >
    > Legendy ;)

    Ale skądś się biorą ;)

    > > Ok plusy:
    > >
    > > Naprawdę ciche, choć ten 3.5V6 głośniejsze niż poprzednik, w każdym raz
    > ie
    > > przy 200km/h naprawdę cicho. (a podwójne szyby ważne, jest różnica).
    > >
    > > W zakręty wchodzi nie jak van, ale też nie jak poprzednik, w każdym
    > > razie pozytywnie, ale nie sportowo, bokiem się tym nie "lata".
    > > mam wrażenie że XM wszedł by lepiej (hydro równało na boki ?),
    >
    > Włączony sport w HA pomaga w szybkim lataniu w zakrętach.
    >
    > > w każdym razie safrane wchodził.
    > >
    > > Kop dokładnie jak BMW745i E65fl (w zakresie prędkości 30..190),
    > > potem wolniej. (chyba lżejsze bo waży 1800kg czy jakoś tak).
    > >
    > > Nawigacja i reszta poprawnie, komp gada, aaa elektronika trochę głupia
    > > bo errory czasami się powiesi coś innego a zgłasza coś innego.
    > > Audio niestety bardzo przeciętne (to niby za 18k pln).
    >
    > MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??

    tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
    http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
    -5-v6-24v-6.jpg

    w VelSatis ph2 było juz inne:
    http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg


    Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
    tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)

    a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)

    > > W środku z miejscem, ok, nad głową więcej, karta jest fajna
    > > na szerokość coś jak safrane czy s class, delikatnie większe od XM
    > > czy lancii K.
    >
    > A jednak w środku przez te plastiki czułem się ciut mniej przestronniej
    > niĹź w XM'ie.


    bardziej przez tą skrzynie biegów, w sednach to jakoś niżej jest.
    te plastiki sporo lepsze niż w poprzedniku. design też fajny.


    > > silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje
    > > przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszczą się.
    > > a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią).
    >
    > Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie??

    skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
    mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.


    > > w skrócie miłe auto, ale wróci nieznane pojęcie:
    > > -dziura
    > > -koleina
    > > -koleina z wodą
    > >
    > > za to pewnie zniknie pojęcie: "znowu zniszczona opona na dziurze".
    >
    > Do czego porĂłwnujesz?

    poprzednika :) ale zapewne XMa też.

    tz jak to jeździ (po dziurach)... trochę lepiej niż Lancia K,
    może coś jak Mazda Milenia/Xedos9, trochę lepiej od W210
    to coś tego typu jest, tylko ciszej - tu czuć nie słychać.

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 86. Data: 2011-07-20 09:20:16
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.
    > Tylko bedzie ciasniej niz w Signum.

    Dla doprecyzowania - ciaśniej tylko z tyłu, z powodu 13 cm mniej na
    kolana :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 87. Data: 2011-07-20 09:57:55
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-20 00:38, Michał wrote:

    >> Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie miałem.
    >>
    >> Generalnie odczucia pozytywne.
    >
    > Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
    > miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
    > z rok temu, za to w środku super.

    Aż tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i już.

    >> XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie
    >>
    >> nic mnie nie zaskoczyło.
    >
    > Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.

    J/w.

    I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy
    zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z
    pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6.

    >>> a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie,
    >>> lepiej jedzie :)
    >>
    >> 17tki to chyba standard?
    >
    > Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
    > zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)

    Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie
    na polskie drogi.

    Teraz mam balon 15" i nie narzekam.

    >>> A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli
    >>> (odrazu), bo pewnie XM to każda prędkość ;)
    >>
    >> Legendy ;)
    >
    > Ale skądś się biorą ;)

    Z nie posiadania XM'a ;)

    >> MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??
    >
    > tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
    > http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
    -5-v6-24v-6.jpg
    >
    > w VelSatis ph2 było juz inne:
    > http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg

    Czymś się różnią między sobą?

    > Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
    > tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)
    >
    > a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)

    A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru.

    >>> silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje
    >>> przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszczą się.
    >> > a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią).
    >>
    >> Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie??
    >
    > skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
    > mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.

    Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?

    100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię
    na C6 ;)

    --
    MM


  • 88. Data: 2011-07-20 10:03:29
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-19 17:43, Rafał Grzelak wrote:

    >>>> Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra?
    >>>
    >>> to jest vectra hatchback/liftback.
    >>
    >> Nie do końca, rozstaw osi ma większy - ale co jeszcze?
    >
    > Glownie to, bo Signum jest na bazie Vectry kombi.
    > Wikipedia mowi tez, ze glownie chodzilo o oddzielne fotele z tylu i
    > jakies pierdoly typu stoliki...

    OK, do wikipedii dotarłem już wcześniej.

    >>> To już lepiej poszukaj uczciwego kombi.
    >>
    >> Hatchback/liftback.
    >
    > A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.
    > Tylko bedzie ciasniej niz w Signum.

    Vectra odpada właśnie za tył, tym bardziej twardy GTS.

    > Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra
    > 3.2 + lpg i jest bardzo zadowolony.

    Katalog mówi:

    2.2 - 155KM
    2.0T - 175KM
    3.2 V6 - 211KM
    2.8T V6 - 230/250/280KM

    Właściwie nawet ten pierwszy powinien sobie radzić rozsądnie.

    A co ze skrzyniami automatycznymi?

    --
    MM




  • 89. Data: 2011-07-20 11:50:10
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message
    news:j0625r$suk$1@usenet.news.interia.pl...
    >> A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.
    >> Tylko bedzie ciasniej niz w Signum.
    > Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS.

    Ale co, bedziesz z tylu koszykarzy wozil? Bo ja mam 184 cm wzrostu i w
    sedanie z tylu jest mi wygodnie, w GTS-ie zaczepiam glowa o podsufitke. Do
    czego potrzebujesz tyle miejsca? Kombi zdecydowanie zalatwiloby sprawe.

    >> Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra
    >> 3.2 + lpg i jest bardzo zadowolony.
    > Katalog mówi:
    > 2.2 - 155KM

    Od przelomu 2004/05. Dokladnie 2.2direct.
    Do 2004 2.2 - 146 KM.

    > 2.0T - 175KM
    > 3.2 V6 - 211KM
    > 2.8T V6 - 230/250/280KM
    > Wlasciwie nawet ten pierwszy powinien sobie radzic rozsadnie.


    Radzi sobie.


    --
    Axel



  • 90. Data: 2011-07-20 13:04:14
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-20 11:50, Axel wrote:

    >>> A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.
    >>> Tylko bedzie ciasniej niz w Signum.
    >> Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS.
    >
    > Ale co, bedziesz z tylu koszykarzy wozil? Bo ja mam 184 cm wzrostu i w
    > sedanie z tylu jest mi wygodnie, w GTS-ie zaczepiam glowa o podsufitke. Do
    > czego potrzebujesz tyle miejsca? Kombi zdecydowanie zalatwiloby sprawe.

    Rozstaw osi + pojemność całości przy złożonych tylnych siedzeniach.

    --
    MM

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: