  • 1. Data: 2011-07-18 10:32:09
    Temat: [Pozdr] W-wa srebrna Vectra C
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Ostatnio mam szczęście do grupowiczów i w samym lipcu podwoiłem
    liczbę spotkanych przez 2 lata... przypadek, czy ostatnio zeszło
    trochę więcej naklejek? ;)

    Wracając do tematu. Pozdrowienia dla kierownika srebrnej Vectry C
    (na chyba rembertowskich tablicach, ale nie jestem pewien ostatniej
    literki, E?) wyprzedzonego, a potem wyprzedzającego na Prymasa
    Tysiąclecia i potem Toruńskiej.

    PS. Trochę mi zajęło zanim zauważyłem naklejkę :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-07-18 14:10:31
    Temat: Re: [Pozdr] W-wa srebrna Vectra C
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Rychu" <r...@a...pl> wrote in message

    > Wracajac do tematu. Pozdrowienia dla kierownika srebrnej Vectry C
    > (na chyba rembertowskich tablicach, ale nie jestem pewien ostatniej
    > literki, E?) wyprzedzonego, a potem wyprzedzajacego na Prymasa
    > Tysiaclecia i potem Torunskiej.

    Dzieki i wzajemnie. Tablice z Wloch (M na koncu), ale to po poprzednim
    wlascicielu (teraz nie trzeba zmieniac)

    > PS. Troche mi zajelo zanim zauwazylem naklejke :)

    No, specjalnie tak podjechalem, zebys zauwazyl :-)
    (a wloklem sie wczesniej, bo czekalem na zone, ktora sie jeszcze tankowala
    na stacji po drodze)

    --
    Axel