  • 91. Data: 2011-07-20 13:34:56
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message
    news:j06coo$fou$1@usenet.news.interia.pl...
    > Rozstaw osi + pojemnosc calosci przy zlozonych tylnych siedzeniach.

    No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej rodziny 2+2
    potrzebujesz miejsca, ze vectra za ciasna.

    --
    Axel

  • 92. Data: 2011-07-20 13:45:00
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-20 13:34, Axel wrote:

    > No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej rodziny 2+2
    > potrzebujesz miejsca, ze vectra za ciasna.

    Czyżby była rożnica w rozstawie osi pomiędzy Vectrą hatchback/sedan a kombi?

    Generalnie gdybym szukał kombi, to bym nie zaczynał tematu - bo wybór
    jest ;)

    Założenia limuzyna hatchback/liftback pozostają bez zmian.

    --
    MM

  • 93. Data: 2011-07-20 13:46:19
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Axel wrote:

    > No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej
    > rodziny 2+2 potrzebujesz miejsca, ze vectra za ciasna.

    Nie - on panicznie nie chce kombi. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 94. Data: 2011-07-20 13:46:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Mirek Ptak wrote:

    > Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Dla doprecyzowania - ciaśniej tylko z tyłu, z powodu 13 cm mniej na
    > kolana :)

    Czyli signum nie ma nic wiecej miejsca z przodu? To lipa.
    Vectra C (sedan 2003) jest wg. mnie ciasna z przodu.

    Przy wsiadaniu za kółko już niezliczoną ilość razy przywaliłem kolanem
    w konsolę środkową. Natomiast kiedy siadam jako pasażer, to prawie
    zapieram się kolanami o schowek.

    We Fiacie Stilo jest zdecydowanie więcej miejsca z przodu, a to niby
    kompakt.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 95. Data: 2011-07-20 13:48:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Maciej M. wrote:

    > Czyżby była rożnica w rozstawie osi pomiędzy Vectrą hatchback/sedan a
    > kombi?

    Oczywiscie - cale 10cm.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 96. Data: 2011-07-20 13:50:12
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-20 13:48, Rafał Grzelak wrote:

    > Oczywiscie - cale 10cm.

    I pasażerowie z tyłu rozumiem że to czują?

    --
    MM

  • 97. Data: 2011-07-20 14:02:32
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 20 Lip, 13:50, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:
    > I pasażerowie z tyłu rozumiem że to czują?
    W Vectrze kombi - nie. Ona ma dłuższy _bagażnik_.
    Signum ma przesunięte do tyłu tylne siedzenia; patrząc z zewnątrz - ma
    dłuższe tylne drzwi.
    Właściwie to mnie się marzy dokładnie taka konfiguracja w troszkę
    mniejszym aucie - np. gdyby np. BMW 1 miało "0: bagażnika i normalne
    miejsce na kolana z tyłu, to byłoby ideałem (-:
    pozdrawiam, tomek

  • 98. Data: 2011-07-20 15:27:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-20 14:02, *Tomek Glowka* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > W Vectrze kombi - nie. Ona ma dłuższy _bagażnik_.

    Ja Cię proszę. Dłuższy bagażnik niż...?
    Tylna kanapa jest przesunięta do tyłu o całe 13 (a nie 10) cm. Dokładnie
    o tyle ile jest wydłużona podłoga w stosunku do HB/Sedan

    > Signum ma przesunięte do tyłu tylne siedzenia;

    Ma je w tym samym miejscu - jedyna różnica to to, że można je
    niezależnie przesuwać *do przodu*, ale niestety (to niedopatrzenie
    zdecydowanie) pozostają wtedy szpary pomiędzy oparciem a kasetą rolety i
    widać co jest w bagażniku - dlatego wybrałem Vectrę Caravan swego czasu.

    > patrząc z zewnątrz - ma
    > dłuższe tylne drzwi.

    Dłuższe bo szyba (a właściwie to ta mniejsza nieruchoma część) jest
    inna. Co do samych drzwi (części poniżej okien) to mam przekonanie
    bliskie pewności, że są takie same na wymiar.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 99. Data: 2011-07-20 15:31:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-20 13:46, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Czyli signum nie ma nic wiecej miejsca z przodu? To lipa.
    > Vectra C (sedan 2003) jest wg. mnie ciasna z przodu.

    Tak, z przodu jest dokładnie tyle samo miejsca.

    > Przy wsiadaniu za kółko już niezliczoną ilość razy przywaliłem kolanem
    > w konsolę środkową. Natomiast kiedy siadam jako pasażer, to prawie
    > zapieram się kolanami o schowek.

    Odsuń fotel w końcu :)

    > We Fiacie Stilo jest zdecydowanie więcej miejsca z przodu, a to niby
    > kompakt.

    Wiesz pod domem mam dwa drzewa - jedno tak na oko ze dwa razy większe,
    ale jak pod nim przechodzę to muszę schylić głowę pod konarem, ale za to
    ile cienia daje - Pod tym mniejszym przechodzę swobodnie ;)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 100. Data: 2011-07-21 01:34:45
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > miałem.

    > AĹź tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i juĹź.

    Jest ok, to nie mondeo czy vectra :)

    > otnie. Specjalnie

    > J/w.
    >
    > I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy
    > zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z
    > pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6.

    a to C6 się do nich nie zalicza :) ?
    VelSatisa się pewnie dało miękko zestroić, ale tego nie zrobili...
    a szkoda bo to zdecydowanie co innego niż bmw.

    > Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie
    > na polskie drogi.
    >
    > Teraz mam balon 15" i nie narzekam.

    15 są dobre też mam w poprzedniku ;)
    a może to dlatego zawieszenie safrana (pomimo że już
    słychać dziury) wciąż sporo lepsze od velsatisa ;)

    > rzechyli

    > Z nie posiadania XM'a ;)

    dobre :), kiedyś chciałem kupić ale padło na renaulta - bezpieczeństwo,
    wole jak mam kompozyty w zderzaku i mi drzewo do środka nie wejdzie
    ani żaden słup :)

    > Czymś się różnią między sobą?

    oj 2 znam średnio, jedynkę trochę bardziej, generalnie:
    -nowe zegary
    -audio z mp3
    -inny przód (atrapa tylko?) i chyba bardzo delikatnie tył
    (kwadraciki na zderzaku?).
    -nawigacja DVD "3d", poprzednia była na płytki CD 1995..2005,
    i ona wyglądała jak z 1995 roku, tylko tu już panorama od 2001 :)
    może jakieś bluetooth, nie wiem czy tam pakowali 40GB dysk.

    chyba tyle.
    radary, ekrany dvd itp.. były od 2001, mam nadzieje że nie robili
    cięć w modelu 2.

    > A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru.

    tak, francuski welur :) ale w initiale chyba weluru nie było.

    > ™.

    > Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?

    szarpie gdzieś pomiędzy 1-2-3, koszty: trochę naprawić 3kpln,
    pełna naprawa 9kpln w Krakowie. elektrozawory, opiłki w oleju,
    coś tam się kończy, jakieś luzy i trze, ale można z tym jeździć
    np. 40kkm.

    > 100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię
    > na C6 ;)

    będzie pewnie głośniej ale po dziurach lepiej, i przyśpieszenie nie to ;)

    btw. Citroen Metropolis !
    w końcu moc i rozmiar we francuskim aucie - 450koni/5.3metra :)
    choć renault wykręcało 550koni z silnika safrane w prototypach...

    jak w końcu wyprodukują to kupuje 3 latka za 3.5 roku ;)
    http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/6
    .JPG
    http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/7
    .JPG