  • 1. Data: 2011-07-18 12:16:52
    Temat: bąbel na oponie
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    witam,
    czym grozi bąbel na współczesnej nowej (mniej niz rok) oponie?
    czy taka opona przy powiedzmy prędkości 100km/h ma prawo wystrzelić?
    czy tez wystrzał to domena opon dętkowych?

    bąbel zrobił się najprawdopodobniej od zbyt agresywnego najeżdżania na
    krawężnik.

  • 2. Data: 2011-07-18 13:27:05
    Temat: Re: bąbel na oponie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin K

> [...]
    > wystrzał to domena opon dętkowych?
    >
    > bąbel zrobił się najprawdopodobniej od zbyt agresywnego najeżdżania na

    A kto Ci na to odpowie? Wróżka? Spora szansa, że wystrzeli, ja bym na
    czymś takim nie jeździł. Pomyśl w jakiej sytuacji robi się taki bąbel
    (chodzi mi o to, co musi stać się z opona, nie o sytuację na drodze).

  • 3. Data: 2011-07-18 14:04:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2011 12:16, K pisze:
> [...]
    > czy tez wystrzał to domena opon dętkowych?
    >
    > bąbel zrobił się najprawdopodobniej od zbyt agresywnego najeżdżania na

    Nie kombinuj tylko natychmiast wymień oponę i przestań agresywnie
    najeżdżać na krawężniki.

  • 4. Data: 2011-07-18 14:04:15
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy tez wystrzał to domena opon dętkowych?
    >
    > bąbel zrobił się najprawdopodobniej od zbyt agresywnego najeżdżania na

    Jeździłem jakiś miesiąc na oponie z bąblem. Nic się nie stało na szczęście,
    a opony i tak już były stare i bieżnik zbliżał się do znaczników, a bąbel
    tylko przyspieszył wymianę. Myślę, że nie ma co kusić losu. Zeby potem nie
    było, że "z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas i zderzył się
    czołowo z tirem".

  • 5. Data: 2011-07-18 14:11:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Vlad The Ripper

> [...]
    > kusić losu. Zeby potem nie było, że "z niewiadomych przyczyn zjechał na
    > przeciwległy pas i zderzył się czołowo z tirem".

    Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto
    przetestować tą metodę?

  • 6. Data: 2011-07-18 14:16:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >czym grozi bąbel na współczesnej nowej (mniej niz rok) oponie?
    >czy taka opona przy powiedzmy prędkości 100km/h ma prawo wystrzelić?
    >czy tez wystrzał to domena opon dętkowych?

    Jak sie boisz to sluchaj Andrzeja - ktos ci tu zagwarantuje ze
    nieszczescia nie bedzie ?

    A z drugiej strony ludzie jezdza z bablami, a opona bez babla mi sie
    kiedys dezintegrowala przez ladnych 200km i zadnego gwaltownego
    wybuchu nie bylo.

    J.

  • 7. Data: 2011-07-18 14:24:21
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto
    > przetestować tą metodę?

    Możesz przetestować. Twoja sprawa, mnie nic do tego. :)

  • 8. Data: 2011-07-18 14:24:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-18 14:11, to pisze:

    > Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto
    > przetestować tą metodę?

    TO już się nudne robi...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2011-07-18 14:29:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2011 14:24, Vlad The Ripper pisze:

    > Możesz przetestować. Twoja sprawa, mnie nic do tego. :)

    Gorzej, jak test skończy mu się na tobie ;-/

  • 10. Data: 2011-07-18 14:47:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-18 12:16:52 +0200, K <g...@z...gov.pl> said:

    > witam,
    > czym grozi bąbel na współczesnej nowej (mniej niz rok) oponie?

    Tym samym, czym na oponie rocznej, dwuletniej, trzyletniej itd.

    > czy taka opona przy powiedzmy prędkości 100km/h ma prawo wystrzelić?

    Ma prawo.

    > czy tez wystrzał to domena opon dętkowych?

    Nie.

    --
    Bydlę