  • 1. Data: 2011-07-18 10:27:26
    Temat: zakaz parkowania - termin ustawienia znaku
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Przy okazji wizyty Obamy była akcja z odholowywaniem pojazdów parkujących na
    zakazie. Wtedy też w prasie pojawiła się informacja, że znaki zakazu powinny
    być postawione na 5 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zakazu (w przypadku
    wizyty Obamy tak nie było).

    Kojarzy ktoś z czego wynikają te 5 dni - jakaś ustawa/rozporządzenie?

    Próbuje wygooglać ale głównie trafiam na artykuły prasowe związane z wizytą
    Obamy i problemem parkowania.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 2. Data: 2011-07-18 13:27:35
    Temat: Re: zakaz parkowania - termin ustawienia znaku
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kojarzy ktoś z czego wynikają te 5 dni - jakaś ustawa/rozporządzenie?
    >
    > Próbuje wygooglać ale głównie trafiam na artykuły prasowe związane z

    nie wiem, ale IMO tak odholowane auta powinni wydawać za darmo właścicielom,
    w końcu możliwe jest że auto postawili jak jeszcze nie było znaków i
    wyjechali np. na dwa tygodnie - chyba przepisy tego nie zabraniają? a może
    tak właśnie się dzieje?

    Lukasz

  • 3. Data: 2011-07-18 17:49:58
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał
> [...]
    > np. na dwa tygodnie - chyba przepisy tego nie zabraniają? a może tak właśnie
    kumpel miał taką sytuację w związku z budową bielańskiego odcinka metra.
    Postawił auto w parkingu-zatoczce i wyjechał na wakacje. Gdy wrócił po 2
    tygodniach to nie było ani parkingu ani samochodu. Jak się okazało nieznane siły
    które unicestwiły parking i "zniknęły" samochód to strasz wiejska, co wyszło gdy
    próbował zgłosić sprawę na policji. Na dodatek kumpel dostał mandat za postój w
    zatoczce autobusowej, w którą w tzw."międzyczasie" zmienił się parking. Wielcy
    łaskawcy mandat mu anulowali (choć nie obyło się bez paru ostrych słów), ale za
    odholowanie pojazdu i przetrzymanie go na parkingu musiał zapłacić...
    Oczywiście ciężko było przed odholowaniem sprawdzić w cepiku (czy jak się ten
    system nazywa) kto jest właścicielem i zadzwonić z prośbą o usunięcie...

    pzdr
    --
    Tomek