eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu
    Date: Tue, 19 Jul 2011 22:38:13 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 135
    Message-ID: <j0510l$osp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
    <j03k80$v5j$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311115093 25497 172.20.26.239 (19 Jul 2011 22:38:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 22:38:13 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 91.150.220.115
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386374
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):

    > On 2011-07-19 02:17, Michał wrote:
    >
    > > Ja się jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale).
    > >
    > > Polecę najpierw minusami:
    > >
    > > Jako następca XM, nie wiem czy zawieszenie tutaj będzie "spełniało standa
    > rdy"
    > > bo w Vel Satisie jednak czuć i dziury i koleiny, podejrzewam że w XM
    > > był tylko fakt przejechania przez dziurę odczuwalny poza tym cisza i
    rĂłwno
    > .
    >
    > Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie miałem.
    >
    > Generalnie odczucia pozytywne.

    Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
    miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
    z rok temu, za to w środku super.

    > > Kiepski jest zwłaszcza przód, i człowiek zaczyna dziury omijać
    > > więc jeśli XM był lepszy od safrane (trochę mniejsze, mniejszy
    > > rozstaw, ale full hydro) to łoooo.. będzie spory minus, i koleiny są
    > > widoczne bo w poprzedniku to żadnego znaczenia nie miało, a tu trzęsie
    > > i czuć - za to nie słychać nic.
    >
    > XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie
    >
    > nic mnie nie zaskoczyło.

    Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.

    > > To chyba koniec minusów :) pomijając prawie brak rozwoju w elektronice.
    > > (doszedł radar, czujnik światła i szyby mokrej - i to wszystko).
    >
    > Im mniej, tym lepiej.

    Dużo ich nie ma jak nie potrzeba aktywnych zawieszeń i 4x4 ;)


    > > a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie,
    > > lepiej jedzie :)
    >
    > 17tki to chyba standard?

    Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
    zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)


    > > A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli
    > > (odrazu), bo pewnie XM to każda prędkość ;)
    >
    > Legendy ;)

    Ale skądś się biorą ;)

    > > Ok plusy:
    > >
    > > Naprawdę ciche, choć ten 3.5V6 głośniejsze niż poprzednik, w każdym raz
    > ie
    > > przy 200km/h naprawdę cicho. (a podwójne szyby ważne, jest różnica).
    > >
    > > W zakręty wchodzi nie jak van, ale też nie jak poprzednik, w każdym
    > > razie pozytywnie, ale nie sportowo, bokiem się tym nie "lata".
    > > mam wrażenie że XM wszedł by lepiej (hydro równało na boki ?),
    >
    > Włączony sport w HA pomaga w szybkim lataniu w zakrętach.
    >
    > > w każdym razie safrane wchodził.
    > >
    > > Kop dokładnie jak BMW745i E65fl (w zakresie prędkości 30..190),
    > > potem wolniej. (chyba lżejsze bo waży 1800kg czy jakoś tak).
    > >
    > > Nawigacja i reszta poprawnie, komp gada, aaa elektronika trochę głupia
    > > bo errory czasami się powiesi coś innego a zgłasza coś innego.
    > > Audio niestety bardzo przeciętne (to niby za 18k pln).
    >
    > MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??

    tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
    http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
    -5-v6-24v-6.jpg

    w VelSatis ph2 było juz inne:
    http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg


    Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
    tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)

    a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)

    > > W środku z miejscem, ok, nad głową więcej, karta jest fajna
    > > na szerokość coś jak safrane czy s class, delikatnie większe od XM
    > > czy lancii K.
    >
    > A jednak w środku przez te plastiki czułem się ciut mniej przestronniej
    > niĹź w XM'ie.


    bardziej przez tą skrzynie biegów, w sednach to jakoś niżej jest.
    te plastiki sporo lepsze niż w poprzedniku. design też fajny.


    > > silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje
    > > przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszczą się.
    > > a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią).
    >
    > Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie??

    skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
    mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.


    > > w skrócie miłe auto, ale wróci nieznane pojęcie:
    > > -dziura
    > > -koleina
    > > -koleina z wodą
    > >
    > > za to pewnie zniknie pojęcie: "znowu zniszczona opona na dziurze".
    >
    > Do czego porĂłwnujesz?

    poprzednika :) ale zapewne XMa też.

    tz jak to jeździ (po dziurach)... trochę lepiej niż Lancia K,
    może coś jak Mazda Milenia/Xedos9, trochę lepiej od W210
    to coś tego typu jest, tylko ciszej - tu czuć nie słychać.

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: