-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu
Date: Tue, 19 Jul 2011 22:38:13 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 135
Message-ID: <j0510l$osp$1@inews.gazeta.pl>
References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
<j03k80$v5j$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1311115093 25497 172.20.26.239 (19 Jul 2011 22:38:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 22:38:13 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386374
[ ukryj nagłówki ]Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
> On 2011-07-19 02:17, MichaĹ wrote:
>
> > Ja siÄ jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale).
> >
> > PolecÄ najpierw minusami:
> >
> > Jako nastÄpca XM, nie wiem czy zawieszenie tutaj bÄdzie "speĹniaĹo standa
> rdy"
> > bo w Vel Satisie jednak czuÄ i dziury i koleiny, podejrzewam Ĺźe w XM
> > byĹ tylko fakt przejechania przez dziurÄ odczuwalny poza tym cisza i
rĂłwno
> .
>
> TestowaĹem 2.2DCi w automacie - jakichĹ wielkich zastrzeĹźeĹ nie miaĹem.
>
> Generalnie odczucia pozytywne.
Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
z rok temu, za to w środku super.
> > Kiepski jest zwĹaszcza przĂłd, i czĹowiek zaczyna dziury omijaÄ
> > wiÄc jeĹli XM byĹ lepszy od safrane (trochÄ mniejsze, mniejszy
> > rozstaw, ale full hydro) to Ĺoooo.. bÄdzie spory minus, i koleiny sÄ
> > widoczne bo w poprzedniku to Ĺźadnego znaczenia nie miaĹo, a tu trzÄsie
> > i czuÄ - za to nie sĹychaÄ nic.
>
> XM - maĹe nierĂłwnoĹci czuÄ, duĹźych nie. SprÄĹźyna - odwrotnie. Specjalnie
>
> nic mnie nie zaskoczyĹo.
Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.
> > To chyba koniec minusĂłw :) pomijajÄ c prawie brak rozwoju w elektronice.
> > (doszedĹ radar, czujnik ĹwiatĹa i szyby mokrej - i to wszystko).
>
> Im mniej, tym lepiej.
Dużo ich nie ma jak nie potrzeba aktywnych zawieszeń i 4x4 ;)
> > a i opony trzeba zmieniÄ z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzÄsie,
> > lepiej jedzie :)
>
> 17tki to chyba standard?
Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)
> > A i wjeĹźdĹźanie na krawÄĹźniki, trzeba zwolniÄ, bo czuÄ i przechyli
> > (odrazu), bo pewnie XM to kaĹźda prÄdkoĹÄ ;)
>
> Legendy ;)
Ale skądś się biorą ;)
> > Ok plusy:
> >
> > NaprawdÄ ciche, choÄ ten 3.5V6 gĹoĹniejsze niĹź poprzednik, w kaĹźdym raz
> ie
> > przy 200km/h naprawdÄ cicho. (a podwĂłjne szyby waĹźne, jest róşnica).
> >
> > W zakrÄty wchodzi nie jak van, ale teĹź nie jak poprzednik, w kaĹźdym
> > razie pozytywnie, ale nie sportowo, bokiem siÄ tym nie "lata".
> > mam wraĹźenie Ĺźe XM wszedĹ by lepiej (hydro rĂłwnaĹo na boki ?),
>
> WĹÄ czony sport w HA pomaga w szybkim lataniu w zakrÄtach.
>
> > w kaĹźdym razie safrane wchodziĹ.
> >
> > Kop dokĹadnie jak BMW745i E65fl (w zakresie prÄdkoĹci 30..190),
> > potem wolniej. (chyba lĹźejsze bo waĹźy 1800kg czy jakoĹ tak).
> >
> > Nawigacja i reszta poprawnie, komp gada, aaa elektronika trochÄ gĹupia
> > bo errory czasami siÄ powiesi coĹ innego a zgĹasza coĹ innego.
> > Audio niestety bardzo przeciÄtne (to niby za 18k pln).
>
> MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??
tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
-5-v6-24v-6.jpg
w VelSatis ph2 było juz inne:
http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
_003.jpg
Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)
a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)
> > W Ĺrodku z miejscem, ok, nad gĹowÄ wiÄcej, karta jest fajna
> > na szerokoĹÄ coĹ jak safrane czy s class, delikatnie wiÄksze od XM
> > czy lancii K.
>
> A jednak w Ĺrodku przez te plastiki czuĹem siÄ ciut mniej przestronniej
> niĹź w XM'ie.
bardziej przez tą skrzynie biegów, w sednach to jakoś niżej jest.
te plastiki sporo lepsze niż w poprzedniku. design też fajny.
> > silnik 3.5 ponoÄ mocny nie do zajechania, na gaz siÄ to daje
> > przerobiÄ a potem sypie errorami ;) skrzynie sĹabe - niszczÄ siÄ.
> > a i nie nie psuje siÄ, po prostu jeĹşdzi (poza skrzyniÄ ).
>
> MĂłwisz o Aisanie do 3.5 Ĺźe siÄ sypie??
skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.
> > w skrĂłcie miĹe auto, ale wrĂłci nieznane pojÄcie:
> > -dziura
> > -koleina
> > -koleina z wodÄ
> >
> > za to pewnie zniknie pojÄcie: "znowu zniszczona opona na dziurze".
>
> Do czego porĂłwnujesz?
poprzednika :) ale zapewne XMa też.
tz jak to jeździ (po dziurach)... trochę lepiej niż Lancia K,
może coś jak Mazda Milenia/Xedos9, trochę lepiej od W210
to coś tego typu jest, tylko ciszej - tu czuć nie słychać.
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.11 09:20 Mirek Ptak
- 20.07.11 09:57 Maciej M.
- 20.07.11 10:03 Maciej M.
- 20.07.11 11:50 Axel
- 20.07.11 13:04 Maciej M.
- 20.07.11 13:34 Axel
- 20.07.11 13:45 Maciej M.
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:48 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:50 Maciej M.
- 20.07.11 14:02 Tomek Glowka
- 20.07.11 15:27 Mirek Ptak
- 20.07.11 15:31 Mirek Ptak
- 21.07.11 01:34 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=