-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu
Date: Wed, 20 Jul 2011 10:03:29 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 42
Message-ID: <j0625r$suk$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j01sts$qvk$1@news.onet.pl>
<j021gk$ga1$1@usenet.news.interia.pl> <j0220u$3rk$1@inews.gazeta.pl>
<j0231c$id5$1@usenet.news.interia.pl> <j03ae1$b90$1@inews.gazeta.pl>
<j03jra$u73$3@usenet.news.interia.pl>
<7...@l...institute.com>
<j03oh0$6l0$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@m...googlegroups.com>
<j04070$irq$1@usenet.news.interia.pl>
<z...@l...institute.com>
<j0419h$jph$2@usenet.news.interia.pl> <x...@n...gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cryptotech.bci.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1311149051 29652 81.21.196.66 (20 Jul 2011 08:04:11
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2011 08:04:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <x...@n...gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386401
[ ukryj nagłówki ]On 2011-07-19 17:43, Rafał Grzelak wrote:
>>>> Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra?
>>>
>>> to jest vectra hatchback/liftback.
>>
>> Nie do końca, rozstaw osi ma większy - ale co jeszcze?
>
> Glownie to, bo Signum jest na bazie Vectry kombi.
> Wikipedia mowi tez, ze glownie chodzilo o oddzielne fotele z tylu i
> jakies pierdoly typu stoliki...
OK, do wikipedii dotarłem już wcześniej.
>>> To już lepiej poszukaj uczciwego kombi.
>>
>> Hatchback/liftback.
>
> A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.
> Tylko bedzie ciasniej niz w Signum.
Vectra odpada właśnie za tył, tym bardziej twardy GTS.
> Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra
> 3.2 + lpg i jest bardzo zadowolony.
Katalog mówi:
2.2 - 155KM
2.0T - 175KM
3.2 V6 - 211KM
2.8T V6 - 230/250/280KM
Właściwie nawet ten pierwszy powinien sobie radzić rozsądnie.
A co ze skrzyniami automatycznymi?
--
MM
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.11 11:50 Axel
- 20.07.11 13:04 Maciej M.
- 20.07.11 13:34 Axel
- 20.07.11 13:45 Maciej M.
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:48 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:50 Maciej M.
- 20.07.11 14:02 Tomek Glowka
- 20.07.11 15:27 Mirek Ptak
- 20.07.11 15:31 Mirek Ptak
- 21.07.11 01:34 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=