-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu
Date: Wed, 20 Jul 2011 09:57:55 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 79
Message-ID: <j061t0$sbg$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
<j03k80$v5j$1@usenet.news.interia.pl> <j0510l$osp$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.21.196.66
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1311148768 29040 81.21.196.66 (20 Jul 2011 07:59:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2011 07:59:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j0510l$osp$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386399
[ ukryj nagłówki ]On 2011-07-20 00:38, Michał wrote:
>> TestowaĹem 2.2DCi w automacie - jakichĹ wielkich zastrzeĹźeĹ nie miaĹem.
>>
>> Generalnie odczucia pozytywne.
>
> Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
> miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
> z rok temu, za to w środku super.
Aż tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i już.
>> XM - maĹe nierĂłwnoĹci czuÄ, duĹźych nie. SprÄĹźyna - odwrotnie. Specjalnie
>>
>> nic mnie nie zaskoczyĹo.
>
> Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.
J/w.
I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy
zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z
pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6.
>>> a i opony trzeba zmieniÄ z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzÄsie,
>>> lepiej jedzie :)
>>
>> 17tki to chyba standard?
>
> Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
> zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)
Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie
na polskie drogi.
Teraz mam balon 15" i nie narzekam.
>>> A i wjeĹźdĹźanie na krawÄĹźniki, trzeba zwolniÄ, bo czuÄ i przechyli
>>> (odrazu), bo pewnie XM to kaĹźda prÄdkoĹÄ ;)
>>
>> Legendy ;)
>
> Ale skądś się biorą ;)
Z nie posiadania XM'a ;)
>> MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??
>
> tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
> http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
-5-v6-24v-6.jpg
>
> w VelSatis ph2 było juz inne:
> http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
_003.jpg
Czymś się różnią między sobą?
> Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
> tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)
>
> a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)
A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru.
>>> silnik 3.5 ponoÄ mocny nie do zajechania, na gaz siÄ to daje
>>> przerobiÄ a potem sypie errorami ;) skrzynie sĹabe - niszczÄ siÄ.
>> > a i nie nie psuje siÄ, po prostu jeĹşdzi (poza skrzyniÄ ).
>>
>> MĂłwisz o Aisanie do 3.5 Ĺźe siÄ sypie??
>
> skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
> mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.
Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?
100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię
na C6 ;)
--
MM
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.11 10:03 Maciej M.
- 20.07.11 11:50 Axel
- 20.07.11 13:04 Maciej M.
- 20.07.11 13:34 Axel
- 20.07.11 13:45 Maciej M.
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:48 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:50 Maciej M.
- 20.07.11 14:02 Tomek Glowka
- 20.07.11 15:27 Mirek Ptak
- 20.07.11 15:31 Mirek Ptak
- 21.07.11 01:34 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=