    From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu
    Date: Wed, 20 Jul 2011 09:57:55 +0200

    On 2011-07-20 00:38, Michał wrote:

    > Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
    > miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
    > z rok temu, za to w środku super.

    Aż tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i już.

    > Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.

    J/w.

    I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy
    zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z
    pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6.

    > Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
    > zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)

    Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie
    na polskie drogi.

    Teraz mam balon 15" i nie narzekam.

    > Ale skądś się biorą ;)

    Z nie posiadania XM'a ;)

    > tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
    > http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
    -5-v6-24v-6.jpg

    > w VelSatis ph2 było juz inne:
    > http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg

    Czymś się różnią między sobą?

    > Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
    > tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)
    >
    > a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)

    A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru.

    > skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
    > mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.

    Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?

    100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię
    na C6 ;)

    --
    MM