  • 1. Data: 2011-07-18 16:01:55
    Temat: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    Hej,

    Co prawda temat już samodzielnie wałkowałem, ale sam jestem ciekaw co o
    tym myślicie.

    A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na
    rodzinne wakacyjne podróże.

    Założenia konieczne:

    - _DUŻY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)
    - godny następca <http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XM>
    - moc ~150KM+ (docelowo gazownica sekwencyjna jak się auto sprawdzi)
    - tylko benzyna 2.0+ turbo lub coś niedoładowanego V6 2.5+
    - skrzynia automatyczna z wajchą nie przy kierownicy
    - rocznik 2001+ (max. 10 lat)
    - cena ~20kzł (auto, opłaty)
    - dodatkowe ~10kzł na doprowadzenie do porządku (instalacja gazowa,
    opony itp) w dalszym okresie czasu
    - kompletny budżet dla zadbanego wózka ~30kzł
    - nie dyskutujemy o wyższości skośnookich matchboxów, nad żabojadzkimi
    wynalazkami czy teutońskimi czterokółkami

    Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis
    2.0T/3.5V6

    Ktoś widzi coś więcej?

    Ostatecznością jest jest VAN:

    - Phedra/C8/806 3.0 V6

    czy całkiem duże klocki:

    - Grand Voyager / Town & Country 3.8
    - Nissan Quest 3.5

    ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale niekoniecznie
    szybko... więc ten temat zostawiamy sobie na deser.

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 2. Data: 2011-07-18 16:19:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maciej M. wrote:

> [...]
    > na rodzinne wakacyjne podróże.
    >
    > Założenia konieczne:
    >
    > - DUŻY, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)

    Już ten zestaw bardzo zawęża wybór.
    Bo i duży, wygodny i jednocześnie hatchback/liftback...

    Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-07-18 16:26:22
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 16:19, Massai wrote:

    > Już ten zestaw bardzo zawęża wybór.
    > Bo i duży, wygodny i jednocześnie hatchback/liftback...

    Ano mam świadomość, ale może ktoś coś zaproponuje czego sam jeszcze nie
    wynalazłem.

    > Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

    C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety
    jest nie za duże... wręcz jest lekko ciasnawe w porównaniu do tego co
    mam. Myślałem też o C6 - ale to kiedyś ;) na razie cena jest trochę zbyt
    wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi.

    --
    MM

  • 4. Data: 2011-07-18 16:41:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 18 Jul 2011 16:26:22 +0200) ktos podajacy sie za Maciej M.
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    C5 sa z silnikiem 3.0V6

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 5. Data: 2011-07-18 16:41:45
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-18 16:26:22 niejaki Maciej M. napisał:
> [...]
    > mam. Myślałem też o C6 - ale to kiedyś ;) na razie cena jest trochę zbyt
    > wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi.

    no to co pozostaje?

    kolejny xm ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2011-07-18 17:12:43
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale niekoniecznie
    > szybko... więc ten temat zostawiamy sobie na deser.

    Tego samego szukam :) tylko trochę taniej :)

    trzeba wymienić safrane na coś innego, tylko
    moje wątki o tym są brane jako jaja ;)

    Moje wymagania: blisko 2 ton, ciche, bezpieczne, tanie.
    silnik 3.0+ (bardziej 4.0 +).

    Moja lista:

    -Vel Satis Initiale benzyna (z tym że on się u mnie teraz
    średnio mieścił), ale jednego takiego (Initiale 3.5) kupiłem ok
    auta są - musowo z podwójnymi szybami - cichszy!.

    -A8 D2

    -BMW7 E38

    -Lecxus LS 400 (za 20k bardziej LS430)

    -Infiniti Q45

    -Merc S W220 airmatic ? powinien się zmieścić

    inne dziwne:

    Lancia Thesis ?

    Citroen C6 za drogi narazie

    Alfa 166 FL ??? (ważne facelift !)

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-07-18 17:58:34
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 16:41, Piotr Klimek wrote:

    > C5 sa z silnikiem 3.0V6

    Owszem, są i zawsze były. Pisałem o C6 - jest właściwie tylko w HDi, a
    3.0V6 jest niby dostępne ale nieobecne...

    --
    MM

  • 8. Data: 2011-07-18 18:33:32
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 16:41, p0li wrote:

    > no to co pozostaje?
    >
    > kolejny xm ;)

    A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc
    mój też za jakiś czas będzie szukał nowego właściciela.

    XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów
    kolekcjonerskich ;)

    --
    MM

  • 9. Data: 2011-07-18 19:12:13
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów

    morze Outback?

    jk

  • 10. Data: 2011-07-18 20:00:07
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-18 19:12, Warto Rzomawiać wrote:

    > morze Outback?

    Kombi... i w budżecie sugerowanym żaden wybór...

    Poza tym 4x4 nie jest mi potrzebne, to akurat zbędny gadżet.

    Pozdrawiam,

    --
    MM