  • 82. Data: 2009-05-18 14:50:16
    Temat: Re: Wynagrodzenia i rynek usług foto - kij w mrowisko
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał

    > Z tym że najgorsze co można zrobić dla rynku, to zabronić klientowi
    > podjęcia tego ryzyka i zadecydować za niego.

    Nikt tu nie mam ani mocy sprawczej ani aparatu legislacyjnego pod sobą co by
    tak skrzywdzic ten rynek ; )

    > Utyskiwanie na tych tanich "psujących rynek" to nic mądrego.
    > Klient który raz przekonał się co warta jest tania usługa, będzie miał już
    > wyrobione zdanie na ten temat... A jeżeli nie będzie miał, to znaczy że
    > tania usługa miała odpowiednią jakość.

    No można i tak : )

    > Właściwie w każdej branży rozpiętość cen za pozornie to samo jest od kilku
    > do kilkunastokrotna i dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie -
    > zarówno klient w zależności od potrzeb jak i usługodawca w zależności od
    > własnych możliwości.

    Czasem aż oczy bolą od tej obfitości ; )))

    adam

  • 81. Data: 2009-05-18 14:50:16
    Temat: Re: Wynagrodzenia i rynek us?????????????????????????
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    AAAAAAA2o/94_kdfAiQTA/s1600-h/Bill+Beard+(8x10+inche
    s)+copy.jpg

    > I żeby to choć fajnie grało, a to leci harmonicznymi aż w uszach
    > skrzypi... sorry, poczyniłem świętokradztwo :)

    Bo trzeba bylo wygrzać i dać inny kabel sieciowy ; )

    adam

  • 83. Data: 2009-05-18 16:42:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > A pal diabli jak gra, niektore ladne sa! :)

    No tak, ale już widzę ten kurz między lampami :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 84. Data: 2009-05-18 16:43:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > Bo trzeba bylo wygrzać i dać inny kabel sieciowy ; )

    Najlepiej UTP, ma szerokie pasmo ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 85. Data: 2009-05-18 16:48:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p47 pisze:
    > Ale protestowałem i protestuje przeciwko zabranianiu komus robienia i
    > sprzedawania nawet marnych zdjęc bo cena rzekomo niegodziwa..

    A nie, zabraniania być nie może. W takiej komunie byle kto nie mógł
    wydać książki czy albumu *) więc partacze z ambicjami mieli ciężkie
    życie, a i fachowcy mieli nielekko, bo poziom zero sięgał wysoko :)

    *) Chyba że o miłości żołnierza radzieckiego do polskiego albo oddaniu
    się partii.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 86. Data: 2009-05-18 17:12:12
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 18 May 2009 14:51:41 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote(a):

    [...]
    > A to co innego, tylko to nie jest takie ''do widzenia'' i koniec, tylko
    > podstawa do działań sądowych. Tego musi być świadomy misiu zlecający, co
    > gust ma inny.
    > Inna sprawa, że mi się nie chciało i olałem ciepłym moczem... no złoży
    > się tego po piętnastu latach z kilkadziesiąt tysięcy, bez odsetek.

    Jaasne... przedawni się. :)

    B.

  • 87. Data: 2009-05-18 17:33:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bartosz Mierzwiak pisze:

    > Jaasne... przedawni się. :)

    Przedawniło się z chwilą olania, niestety.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest
    fajne/

  • 88. Data: 2009-05-18 18:07:54
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 18 Maj, 12:57, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

> [...]
    > dać sobie wcisnąć cokolwiek co na pierwszy rzut oka będzie wyglądac OK, a
    > finalnie okaże się być gwoździem do trumny.

    Jesli sie nie zna, to rownie dobrze moze sie przejechac i na gosciu,
    co bierze 3000 ale sprawia dobre wrazenie.

  • 89. Data: 2009-05-18 23:08:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "arti" napisał
> [...]
    Jesli sie nie zna, to rownie dobrze moze sie przejechac i na gosciu,
    co bierze 3000 ale sprawia dobre wrazenie.
    Ma sprawiać dobre wrażenie przy pomocy portfolio.

    adam

  • 90. Data: 2009-05-21 12:55:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > chlopie przestan pisac juz glupoty.
    > chyba zyjesz w przedszkolu.
    > tysiace firm upada - co to znaczy . to znaczy ze nie placa.
    > gdyby wszyscy wszystkim placili nie istnilaby syndykt masy
    > upadlosciowej.
    > To jest czesc reguly gry kapitalistycznej .
    > Zarabiasz i tracisz.
    >
    > jesli zdjecia sa dobre to sie placi , jesli do bani to sie odsyla
    > fotografa do domu.
    > proste i uczciwe,.
    > A co jakis cwaniak podajacy sie za fotografa ma kiwac uczciwego
    > zleceniodawce ?

    a fotograf idzie do sądu z w trybie nakazowym, przez komornika ściągnąć
    należność.