  • 91. Data: 2009-05-21 22:52:27
    Temat: Re: Wynagrodzenia i rynek usług foto - kij w mrowisko
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 May 2009, marcin.STIG.saldat wrote:

    > Kazdy wie, jak wygladaja gwozdzie. Jesli juz wiec ktos zdecyduje sie w ogole
    > na wydanie katalogu ze zdjeciami, to bedzie oczekiwal czegos nieszablonowego,
    > i zdecydowanie innego niz przecietny czlowiek moze sobie wyobrazic po hasle
    > "zdjecie gwozdzia".

    Nic nie irytuje mnie bardziej, niż katalogi z których wynika
    wszystko poza potrzebnymi danymi.
    W przypadku gwoździ pewnie przydałyby mi się wymiary - "realne",
    czyli zdjęcia gwoździ w tej samej skali.
    Obawiam się, że to Ty jesteś przyczyną moich irytacji przy
    przeglądaniu katalogów :> (jako namawiający do "czego innego").

    A co do gwoździ, to i tak najważniejsze jest to czego nie widać;
    ktoś ostatni widział *w detalu* gwoździe *hartowane* ale takie
    jak "zwykłe"?
    Znaczy dla przykładu małe - 10 do 15 mm długości, ćwierć, góra
    pół milimetra średnicy (a nie grubaśna konstrukcja fi dwa milimetry!)

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2009-05-22 05:27:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Nic nie irytuje mnie bardziej, niż katalogi z których wynika
    > wszystko poza potrzebnymi danymi.

    He, dowolne praktycznie zestawienie lustrzanek w necie czy w gazetkach
    reklamowych:

    Wielkość matrycy: 10Mpx
    Zoom optyczny: o
    Zoom cyfrowy: o
    Ekran LCD (cale): 2,7
    Rodzaj pamięci: SD
    Zasilanie: akumulator
    Ilość zdjęć: 3780 na karcie 4GB

    Jednym słowem wszystko, co najważniejsze :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 93. Data: 2009-05-22 09:36:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 May 2009, Janko Muzykant wrote:

    > He, dowolne praktycznie zestawienie lustrzanek w necie czy w gazetkach
    > reklamowych:
    >
    > Wielkość matrycy: 10Mpx

    Tak, to jest dobre.
    Propowałbym aby szpece od takich zestawień kupili sobie łazienkę
    na 1200 kafelek :D

    > Zasilanie: akumulator
    >
    > Jednym słowem wszystko, co najważniejsze :)

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 94. Data: 2009-05-22 13:54:45
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > On Sun, 17 May 2009, marcin.STIG.saldat wrote:

    [...]
    > Nic nie irytuje mnie bardziej, niż katalogi z których wynika
    > wszystko poza potrzebnymi danymi.
    [...]
    A propo. Mam gruby katalogi narzędzi, najzwyklejszych, ślusarsko-domowych,
    jak obcęgi, kombinerki, śrubokręty, klucze, imadła itp, znakomicie wydany
    (druk cz-biały, ale jak "mięsny") z wymiarami, opisami - wydany za czasów
    III Rzeszy, z adresem na tekturowej, oklejanej okładce, dużego sklepu
    narzędziowego w mieście Krakau, w GG.
    Ogląda się to jak Playboya.
    WSm