  • 71. Data: 2010-08-01 20:22:27
    Temat: Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 1 sierpnia 2010 18:33, Maciek wyraził następujacą opinię:

    > Co ciekawe euroidioci doskonale o tym wiedzą i zamiast uderzyć w
    > chińskie interesy - cła importowe są bardzo skuteczne, sami deklarują

    Dobrze się czujesz?
    Nikt nie jest w stanie wygrać wojny ekonomicznej z Chinami. Tym bardziej że
    USA na taką wojnę nie pójdą bo dolar jest obecnie w pełni zależny od Chin,
    Rosja zacieśnia współpracę z Chinami eksportując na tamten rynek gaz a sama
    Europa nie jest w stanie niczego wymusić.

    > dalsze, jednostronne zmniejszenie limitów w celu umożliwienia rozwoju
    > biedniejszym krajom. Polska mocno na tym ucierpi, bo nasza energetyka
    > nie jest w stanie zrealizować takich ograniczeń. Całkiem możliwe, że
    > dzięki Unii znowu będziemy mieli 20 stopień zasilania.

    Raczej dzięki ekoidiotom którzy blokowali budowę elektrowni atomowych.
    A może jesteś wyznawcą wiary w "energię odnawialną"?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 72. Data: 2010-08-01 22:11:16
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:22:27 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

> [...]
    > Chin, Rosja zacieśnia współpracę z Chinami eksportując na tamten rynek
    > gaz a sama Europa nie jest w stanie niczego wymusić.

    obecnie raczej należałoby się obawiać embarga Chin na dostawy ich
    produktów do dowolnego kraju Europy lub całej wspólnoty... Jesteśmy już
    właściwie od nich uzależnieni, czy to się nam podoba czy nie...
    Przypomina mi się pewien film Amerykański (tytułu nie pamiętam),
    traktujący o tym, że pewnego dnia z Kalifornii znikają wszyscy
    Meksykańczycy, traktowani do tamtej chwili niemal jak zaraza i okazuje
    się, że kraj przestaje funkcjonować... Taka jest obecnie w Europie z
    Chińskimi produktami. Jak by znikły, to ponad połowa z nas zostałaby naga
    na środku ulicy... :-)

    > Raczej dzięki ekoidiotom którzy blokowali budowę elektrowni atomowych. A
    > może jesteś wyznawcą wiary w "energię odnawialną"?

    tu akurat można polemizować.... Nie jestem wrogiem, anie też znawcą
    energii atomowej, raczej z pewnością zwolennikiem, ale ZTCW to co miało
    być budowane w Żarnowcu w latach 80-tych bezpieczeństwem przypominało to
    co było w Czernobylu, czyli schładzaną bombę atomową... ;-) Obecnie
    planuje się budowę elektrowni atomowej na Pomorzu, która ma być wykonana
    w o wiele bezpieczniejszej technologii.... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 73. Data: 2010-08-01 23:05:29
    Od: mt <t...@i...pl>

    Krzysztof Chajęcki pisze:

> [...]
    > być budowane w Żarnowcu w latach 80-tych bezpieczeństwem przypominało to
    > co było w Czernobylu, czyli schładzaną bombę atomową... ;-)

    Ech, znowu te ogólniki i stek bzdur, weź poczytaj zarówno na temat
    katastrofy i jej przyczyn w Czarnobylu jak i tego co miało powstać w
    Żarnowcu, gdyż właśnie m.in. dzięki takiej nieświadomości jesteśmy w
    czarnej dupie jeśli chodzi o energetykę, materiałów na ten temat jest
    sporo w sieci.

    --
    marcin

  • 74. Data: 2010-08-01 23:15:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof Chajęcki pisze:
> [...]
    > być budowane w Żarnowcu w latach 80-tych bezpieczeństwem przypominało to
    > co było w Czernobylu, czyli schładzaną bombę atomową...

    Żadna elektrownia atomowa nie może być bombą atomową, ponieważ pracuje
    na innym paliwie. Może co najwyżej być brudną bombą. Poza tym w
    Czernobylu zadymę zrobiono świadomie i dobrowolnie z głupoty, sprzęt tam
    nie zawiódł.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 75. Data: 2010-08-01 23:38:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    > na
    > Obawiam

    > Niestety potwierdzasz moje obawy:-(. Zastanawiam się też, na co są
    > przeznaczane pieniądze z takich opłat.

    Na sadzenie drzew.
    Serio.
    Oczywiście za pośrednictwem właściwej organizacji. Jedna nawet chwaliła się
    posadzeniem drzew, które już wcześniej rosły.
    Jedna z takich organizacji wyliczyła, że posadzenie jednego drzewa kosztuje
    20EUR. Kasę biorą "z góry", pilnować drzew będą przez 40 lat. Jak się któreś
    zepsuje to wymienią. Firma przystępująca do programu może nawet "odwiedzać"
    "swoje drzewa".
    Gratis jest zabezpieczenie tego lasu przed pożarem i chorobami (nie
    znalazłem informacji - jak ?).

    "Pieniądze za nic i dupy za darmo" śpiewała w latach 80. pewna rockowa
    kapela.

    adam

  • 76. Data: 2010-08-01 23:38:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "badworm" napisał

    > Przy rezerwacji noclegów w hostelach w Szwajcarii spotkałem się już z
    > czymś takim jak "Voluntary CO2-compensation" w wysokości 0,3E za dobę...

    Voluntary w sensie dobrowolne czy w sensie "obywatelska" jak niegdyś Milicja
    ?
    Znaczy - był mus zapłacić ?

    adam

  • 77. Data: 2010-08-02 06:02:03
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    wydawcy niech szukaja kasy tam gdzie jest np w marżach księgarzy. ostatnio
    czytałem, że empik ma 55% marży i termin płatności 6-mcy !!!!
    niech nie narzekaja jak rolnicy tylko sie zrzeszaja i zarabiaja na tym co
    stanowi ich podstawe źrodło dochodu i na czym sie znają.

    opodatkować nabywców aparatów z funkcja filmowania na rzecz producentów
    kamer a producentów kamer z możliwością robienie zdjęć na rzecz producentów
    apratatów.

  • 78. Data: 2010-08-02 07:03:57
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-30 16:41, Zumik pisze:

    > I tak powinno byc!
    > Opodatkowac na rzecz spadkobiercow Kopernika (KK hehehe) Ruskich i
    > Amerykancow za loty w kosmos.
    > Gdzie by polecieli jak by im Kopernikus nie powiedzial co sie obraca
    > wokol czego?

    Zawsze sie mowi - zacznij od siebie. No to opodatkowalem sie wczoraj
    oplata klimatyczna (goraco bylo) w wysokosci 2,50zł, a oplate ta
    zuzytkowalem w calosci na przeciwdzialanie skutkom klimatycznym (wysoka
    temperatura) zakupując loda smietankowego Big Bambi w celu ochłody.
    :)
    Marx

  • 79. Data: 2010-08-02 07:05:54
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 01.08.2010 11:52, badworm wrote:

    > Nie dość, że już próbują od ludzi wyłudzać pieniądze i traktować
    > wszystkich jak złodziei to jeszcze teraz mają apetyt na dodatkową kasę:
    > http://www.dziennikbaltycki.pl/aktualnosci/277975,mi
    astko-bunt-fryzjerow-odmowili-zaplacenia-tantiem-sto
    art,id,t.html

    Hmm, a może założymy stowarzyszenie fotografów amatorów i będziemy
    zarządzać prawami autorskimi do zdjęć amatorów? Z samej fotka.pl i nk.pl
    ściągniemy po 2 mln rocznie :)

    --
    http://szumofob.eu

  • 80. Data: 2010-08-02 07:06:13
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-31 18:59, Maciek pisze:

    > Bogaci dokupią limit a biedni na bezdechu :-)
    w jakim filnie to bylo...? Ten ogromny krecacy sie wentylator, te
    mutanty... I gubernator...
    Marx