  • 121. Data: 2010-08-05 13:32:10
    Temat: Re: Wydawcy wyciągają łapę po haracz
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-08-05 12:06, Janko Muzykant pisze:

    > Ja chętnie zapłacę, żeby tylko tej promocji (ani każdej innej) nie było :)
    > A info o koncertach? Hm... może na stronie? :)

    tez nie lubie nachalnej reklamy, ale swiat bez reklamy to utopia
    Marx

  • 122. Data: 2010-08-05 19:35:52
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik AA napisał:
    > Czasem tlumacze sobie to w podobny sposob, ze jest jakas rada medrcow,
    > ktorzy ukladaja dlugoterminowe, strategiczne plany, a rzady czy tez
    > panstwa UE sa tylko od tego by je realizowac.

    Odczep się od masonów :-)
    > I to nie dlatego, ze lubie teorie spiskowe, ale nie potrafie sobie
    > wyborazic powodow, dla ktorych sa podejmowane pewne decyzje i dlaczego
    > lemingi wciaz biegna ku przepasci.

    Powód jest prosty - cykle wyborcze. Polityk myśli tylko kategoriami
    bliskiej przyszłości, powiązanej z ewentualną reelekcją. Jeżeli ma do
    wydania jakieś pieniądze, to prędzej je wyda na stadion, modernizację
    drogi, czy inne "coś", co jest medialne, da się przy tym zrobić zdjęcie
    i pochwalić się na ulotce. Usypanie wału przeciwpowodziowego jest bardzo
    pożyteczne ale mało medialne i w zasadzie mało prawdopodobne, że będzie
    wykorzystane za mojej kadencji. Zrób sobie zdjęcie na tle wału bez
    powodzi i spróbuj wygrać wybory :-) Co gorsza teraz usypię wał a powódź
    przyjdzie w kadencji dzisiejszej opozycji i plus będzie na ich konto -
    za ich kadencji miasta nie zalało. Takiego ... - nie dam kasy! I stąd
    kolejna powódź tysiąclecia nas zaskoczyła.
    Przy pomocy propagandy da się wyborcom wmówić bardzo dużo i mało kto
    docenia spokojnego gospodarza w starciu z szalonym wizjonerem,
    szastajacym publicznymi pieniędzmi. Kredyty spłacą następcy.
    Analogicznie działa mechanizm zarządzania spółkami, gdzie zarząd ma
    gdzieś istnienie firmy za 25 lat. Mają posady na najbliższe kilka lat i
    tylko to ich interesuje. Potem zostaną wynajęci do zarządznia kolejną
    firmą. Nieco inaczej działa zarządzanie firmą rodzinną, gdzie wszyscy
    mają na uwadze odległą przyszłość.
    Dobra - koniec z tymi tematami poza fotograficznymi.
    Maciek

  • 123. Data: 2010-09-06 12:54:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Wyszomirski napisal:
    > Niestety potwierdzasz moje obawy:-(. Zastanawiam się też, na co są
    > przeznaczane pieniądze z takich opłat.

    Na konferencje klimatyczne? Przynajmniej w Polsce :(
    Albo na sztuczne jeziora dla dziennikarzy? (Kanada)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 124. Data: 2010-09-06 13:02:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marx napisal:
    > i krecenia filmow :)
    > Mozesz nim zrobic screenera o zajebistej jakosci ;) Czyli opodatkowac
    > 90%! :)

    No i tak rozumują Egipcjanie. W ubiegłym roku do Doliny Królowych
    nie wolno już było wnosić ŻADNYCH aparatów. Dwa lata temu dotyczyło
    to jedynie kamer filmowych.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 125. Data: 2010-09-06 15:40:35
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jacek_P napisał:

    > No i tak rozumują Egipcjanie. W ubiegłym roku do Doliny Królowych
    > nie wolno już było wnosić ŻADNYCH aparatów. Dwa lata temu dotyczyło
    > to jedynie kamer filmowych.

    Jeszcze nie konfiskują komórek.

    m.

  • 126. Data: 2010-09-06 16:43:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mikolaj Machowski napisal:
    > Jeszcze nie konfiskują komórek.

    Tfu, na psa urok. Mam nadzieję, że Hawass nie czyta tej listy :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 127. Data: 2010-09-07 19:44:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2010 13:02:20 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > No i tak rozumują Egipcjanie. W ubiegłym roku do Doliny Królowych
    > nie wolno już było wnosić ŻADNYCH aparatów.

    _Wnosić_ w plecaku pewnie można.

    --
    Kojer

  • 128. Data: 2010-09-09 13:58:30
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2010 21:44:54 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > _Wnosić_ w plecaku pewnie można.

    Znajomy był na wycieczce gdzie ktoś nie tylko wniósł, ale też zrobił
    zdjęcie.
    Zabrali mu tylko kartę... ze wszystkimi zdjęciami z całej wycieczki po
    Egipcie... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 129. Data: 2010-09-09 14:23:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 09.09.2010 15:58, Henry(k) wrote:

    > Znajomy był na wycieczce gdzie ktoś nie tylko wniósł, ale też zrobił
    > zdjęcie.
    > Zabrali mu tylko kartę... ze wszystkimi zdjęciami z całej wycieczki po
    > Egipcie... ;-)

    Trzeba brać kompakta z wifi :)

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 130. Data: 2010-09-10 18:04:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 15:58:30 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Znajomy był na wycieczce gdzie ktoś nie tylko wniósł, ale też zrobił
    > zdjęcie.
    > Zabrali mu tylko kartę... ze wszystkimi zdjęciami z całej wycieczki po
    > Egipcie... ;-)

    No ja nie zamierzam ryzykować. Szczególnie, że lustrzanką dość ciężko
    dyskretnie zrobić zdjęcie ;)

    --
    Kojer