  • 31. Data: 2011-08-28 14:54:08
    Temat: Re: Wycieraczki Bosch
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 14:49:16 +0200, Maciek napisał(a):

    > Ten model tak.

    Mialo byc "Ten model tak ma".

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2011-08-28 16:08:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jeżeli ramię wycieraczki jest tak ustawione, że guma wypada prostopadle do
    > szyby, a mimo to wycieraczki skaczą, to pewnie guma się odkształciła.
    > Nie do końca winne jest tu "badziewie", bo każda guma się trwale
    > odkształci, tyle że jedna prędzej

    Tak - np. po włożeniu do samochodu nowej sztuki.
    Tak jak u mnie Motgumy dwa razy w dwóch zupełnie różnych autach.

  • 33. Data: 2011-08-28 16:57:02
    Od: Piotr Woszczynski <p...@o...pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 10:10:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > A gdzie kupic izopropanol

    W płynie do spryskiwacza - przynajmniej zimowego :)

  • 34. Data: 2011-08-28 22:19:29
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Nie przeszkadza mi to, tym bardziej że dostaję produkt wysokiej jakości.

    Nie wiem, co to sa Motgumy (pewnie dostepne tylko w PL). W zw. z
    rozbieznoscia opini nt. Boscha i Valeo chyba kupie normalne wycieraczki
    od dealera (w cenie Valeo), afair kiedy kupowalem mojego trupa mial on
    jeszcze oryginaly - ktos wytrzymaly samochod mial ponad 3 lata, lol ;0

    --
    Pozdr

  • 35. Data: 2011-08-29 07:02:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-28 12:01, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > No i co w związku z tym?
    > Skoro oryginalne nie skaczą, a badziewie skacze, to od czym to świadczy
    > twoim zdaniem?
    >
    > Od razu dodam, że założenie odwrotne nie jest możliwe.

    To ze wycieraczek nie wykonuje sie z dokladnoscia co do nm to wie kazdy
    oprocz ciebie, wioskowy glupku.

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2011-08-29 07:39:16
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisal w wiadomosci

    > wyrzucenia w bardzo krotkim czasie. Czy waszym zdaniem warto "palowac" sie
    > z Valeo lub oryginalnymi od VAGa za dwukrotnie wieksza cene?

    W Partnerze sluzbowym mam od nowosci wycieraczki (8 lat) i nic nie skacze,
    piszczy, wycieraczki dobrze zbieraja, ale nie wiem jakiego sa producenta.
    :-)
    W prywatnym samochodzie kupilem rok temu w Lidlu komplet za 19,99zl z
    podwójna mikro krawedzia i tez bardzo ladnie i cicho wycieraja.

  • 37. Data: 2011-08-29 11:48:02
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 27-08-2011 09:16, G Nowak pisze:
    > Witam,
    > Moje wycieraczki wolaja o pomste do nieba. Znalazlem tanie Bosche ale
    > opinie co do nich sa podzielone, niektorzy twierdza, iz parcieja i sa do
    > wyrzucenia w bardzo krotkim czasie. Czy waszym zdaniem warto "palowac"
    > sie z Valeo lub oryginalnymi od VAGa za dwukrotnie wieksza cene?
    >
    > Ostatnio przeczytalem na forum mazdy "swiece Boscha wrzuc do kosza".
    > Kiedys ta firma byla synonimem jakosci, te pralki dzialajace pokolenia
    > itp. Czyzby cos sie zmienilo?

    kupowalem wycieraczki boscha niby orignalne, po dwoch miesiacach
    nadawaly sie do wymiany

    kupowalem valeo oryginalne (z owiewka) wytrzymaly moze ze 4 miesiace

    kupilem na parkingu pod tesco jakies noname i wytrzymaly od poznego lata
    do wczesnej wiosny.

    kupilem w kwietniu jakies w makro i gdyby nie fakt ze rdzewieja to bym
    nie wymienial

    kupilem kiedys motgumy i jezdzilem prawie rok, az sie zaczal ten plastik
    rozlazic.

  • 38. Data: 2011-08-29 22:01:17
    Od: z <z...@g...pl>

    nom pisze:

    > W Partnerze sluzbowym mam od nowosci wycieraczki (8 lat) i nic nie
    > skacze,
    8 lat temu to nawet wycieraczki robili lepsze. Nie wspominając o reszcie
    "blachosmrodów"

  • 39. Data: 2011-08-29 23:29:25
    Od: Paweł Olaszek <p...@d...pl>

    W dniu 2011-08-28 09:18, huri_khan pisze:
    > Ja do poprzedniej Astry kupowałem najtańsze płaskie z Selgrosa (nie
    > pamiętam nazwy bo nieznana znana marka) i sprawowały się bardzo dobrze.

    Założyłem jednocześnie płaskie jedna Valeo (ok 60zł) i druga no-name z
    reala za ok 25zł. Powyżej 120km/h zaczynają wibrować końce tej no-name,
    przy ~140 radośnie klapie końcami w szybę, wyciera jedynie na środku pas
    10-15cm.
    Valeo bez takich atrakcji.

    --
    pozdrawiam,