  • 1. Data: 2009-07-21 08:43:17
    Temat: Wybor lustrzanki cyfrowej - Sony, Nikon...
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Przymierzam sie do zakupu lustrzanki. Glownie zalezy mi na szybkim wykonywaniu
    zdjec. Na poczatek wystarczy mi pewnie jakis sprzet z obiektywem 18-55 lub
    18-70, ale pewnie kiedys bede chcial cos dokupic.
    Zastanawiam sie nad Sony a200 lub nikonem d60 moze jakis Canon. Co mozecie
    polecic na poczatek zabawy z lustrzanka? Sony ma stabilizacje w matrycy, nikon w
    obiektywach, co wybrac?
    Wydac chcialbym jak najmniej ;-) Sony a200 18-70 kosztuje okolo 1500PLN, a wiec
    mniej wiecej w tych granicach.

    --
    eisum

  • 2. Data: 2009-07-21 09:16:49
    Temat: Re: Wybor lustrzanki cyfrowej - Sony, Nikon...
    Od: Przemysław Stępień <p...@g...com>

    [...]
    > Wydac chcialbym jak najmniej ;-) Sony a200 18-70 kosztuje okolo 1500PLN, a wiec
    [...]
    Jak chcesz wydac jak najmniej to popatrz ile kosztuja obiektywy do
    tego body. Body kupujesz jedno a obiektywow kilka (nascie).
    PZDR

  • 3. Data: 2009-07-21 09:51:09
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

> [...]
    > Jak chcesz wydac jak najmniej to popatrz ile kosztuja obiektywy do
    > tego body. Body kupujesz jedno a obiektywow kilka (nascie).

    Wiem ile kosztuja, pewnie kiedys dokupie obiektyw np 18-200 i na tym bym
    zakonczyl budowe systemu fotograficznego na moje potrzeby.
    Sony, Nikon czy Canon w kwocie +/-1500PLN?

    --
    eisum

  • 4. Data: 2009-07-21 09:58:28
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Uzytkownik "eisum" <e...@e...ok> napisal w wiadomosci

    > Wiem ile kosztuja, pewnie kiedys dokupie obiektyw np 18-200 i na tym bym
    > zakonczyl budowe systemu fotograficznego na moje potrzeby.
    > Sony, Nikon czy Canon w kwocie +/-1500PLN?

    w zasadzie przy tak postawionym pytaniu to radze kupic tan który ma dla
    ciebie najfajniejsza nazwe, róznic w zasadzie nie zauwazysz

  • 5. Data: 2009-07-21 10:41:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Uzytkownik "eisum" <e...@e...ok> napisal w wiadomosci

    > w zasadzie przy tak postawionym pytaniu to radze kupic tan który ma dla
    > ciebie najfajniejsza nazwe, róznic w zasadzie nie zauwazysz

    zauwazy w kieszeni jak zobaczy roznice w cenie 18-200 pomiedzy
    obiektywem ze stabilizacja i bez
    Marx

  • 6. Data: 2009-07-21 10:47:26
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    > w zasadzie przy tak postawionym pytaniu to radze kupic tan który ma dla ciebie
    > najfajniejsza nazwe, róznic w zasadzie nie zauwazysz
    Ponowiłem pytanie z glownego zapytania.
    Glownie chodzi mi zeby miec mozliwosc zrobic szybko zdjecie wtedy kiedy ja chce,
    a nie tak jak to w kompaktach kiedy kompakt chce. Parametry w przedziale cenowym
    sa porownywalne np a200 i d60. Moje pytanie jakiej firmy wybrac? (d60 wycofuja
    juz ze sprzedazy)

    --
    eisum

  • 7. Data: 2009-07-21 10:50:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    eisum napisał(a):

    > Glownie chodzi mi zeby miec mozliwosc zrobic szybko zdjecie wtedy
    > kiedy ja chce, a nie tak jak to w kompaktach kiedy kompakt chce.

    To może jednak jakiś szybszy kompakt? ;) Albo chociaż umów się z kimś
    kto ma takie sony czy nikona na piwo i sprawdź czy aby na pewno to co
    myślisz że się da zrealizować w praktyce rzeczywiście się uda ;)

    j.

  • 8. Data: 2009-07-21 12:12:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    eisum pisze:
> [...]
    > przedziale cenowym sa porownywalne np a200 i d60. Moje pytanie jakiej
    > firmy wybrac? (d60 wycofuja juz ze sprzedazy)

    Do szybkich zdjęć, to tylko Casio Exilim (nie pamiętam numeru modelu) -
    60 zdjęć na sekundę. Kompakty bardzo szybko robią zdjęcia. Mają jedynie
    problem z ostrzeniem, ale przy takiej GO, jaką mają kompakty, to po
    prostu trzeba kupić kompakta, który umożliwia manualne ostrzenie,
    ustawić ostrość na 2-3m a przysłonę na f/5,6 i robić zdjęcia. Szybciej
    się nie da.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 9. Data: 2009-07-21 16:15:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    eisum wrote:
    > Glownie chodzi mi zeby miec mozliwosc zrobic szybko zdjecie wtedy kiedy
    > ja chce, a nie tak jak to w kompaktach kiedy kompakt chce.

    Jesli liczysz, ze wcisniesz spust i za 0,2s bedziesz miec zdjecie, to...
    zapomnij. :) Szczegolnie ze spacerzoomem. I naprawde przy takich
    zalozeniach nie ma wiekszego znaczenia co wybierzesz (to, ze jakis aparat
    ma zaraz zniknac z rynku tez jest nieistotne), a ograniczeniem bedzie
    optyka oraz... klasa sprzetu (za dobry AF sie placi i nikt go nie montuje
    w dslr entry level).
    Poczytaj recenzje, moze ktorys z aparatow bedzie mial szczegolnie wygodne
    (dla Ciebie!) rozmieszczenie przyciskow albo menu.

    Hm, Nikon ma chyba lepszy obiektyw kitowy.

    k,

  • 10. Data: 2009-07-21 17:33:12
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > sa porownywalne np a200 i d60. Moje pytanie jakiej firmy wybrac? (d60
    > wycofuja juz ze sprzedazy)

    pojawienie się nowego modelu oznacza zwykle obniżkę dotychczasowego,
    wśród tańszych, nowy model zwykle oznacza bardziej tandenty od poprzednika,

    poza tym - jakie znaczenie kiedy aparat wyprodukowano ma dla jakości zdjęć?

    P.