  • 1. Data: 2009-07-20 16:48:13
    Temat: efekt rozmazanego tła
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    tak jak na zdjęciu:
    http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html
    w PS-ie?
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 2. Data: 2009-07-20 16:52:43
    Temat: Re: efekt rozmazanego tła
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Łukasz Goran" napisał
    > Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    > tak jak na zdjęciu:
    > http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html
    > w PS-ie?

    Motion blur.

    adam

  • 3. Data: 2009-07-20 16:55:28
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Łukasz Goran pisze:

    > Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    > tak jak na zdjęciu:
    > http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html
    > w PS-ie?

    Musisz zapisać się na kurs, przepraszam, do grupy roboczej.

    PB,NMSP

  • 4. Data: 2009-07-20 16:59:54
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz Goran" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    > tak jak na zdjęciu:
    > http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html
    > w PS-ie?

    Tak. - zaznacz obszar ktory chcesz rozmyć, następnie : filtr > rozmycie >
    poruszenie.
    ale cala sztuka polega na "panoramowaniu" bez pomocy PS-a
    miotla
    http://rajdy.interecho.com/

  • 5. Data: 2009-07-20 20:22:17
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    > tak jak na zdjęciu:
    > http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html

    Czas otwracia migawki wystarczający do utrzymania ostrości na kolarzu (ale
    uwzlgędniając powyższe minimalny) i ciągniesz kadr równo z kolarzem.
    Tak żeby czas wystarczył na ostrość poruszającego się obiektu (niwelujesz
    własnym ruchem) a tło ma się rozmyć na skutek twojego ruchu aparatem.
    To mniej więcej daje taki efekt tylko że w PS też się da.
    Patrząc na kąt fotografii i rozmycie drogi stawiam na PSa.

    Pzdr, MW

  • 6. Data: 2009-07-21 07:38:45
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl>

> [...]
    > ruchu aparatem. To mniej więcej daje taki efekt tylko że w PS też się da.
    > Patrząc na kąt fotografii i rozmycie drogi stawiam na PSa.

    To zle stawiasz... :P
    Caly ten wywod byl bez sensu, bo nie przeczytales ze zrozumieniem do konca i
    w cytacie wyciales z konca "w PS-ie?"
    Czyli autor wie jak to zrobic recznie bo sam to zrobil ale pytal wlasnie o
    PS'a.
    czyli o Motion blura...
    PS. 95% zdjec robinych z motion blurem wyglada fatalnie... bo zeby to dobrze
    zrobic trzeba sie przylozyc...porzadnie...

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 7. Data: 2009-07-21 10:40:16
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    > tak jak na zdjęciu:
    > http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html
    > w PS-ie?

    tak ale to benedyktynska robota jest jak ma to byc dobrze zrobione.

    Roger

  • 8. Data: 2009-07-21 10:45:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > tak ale to benedyktynska robota jest jak ma to byc dobrze zrobione.

    A skąd wiadomo, że to zdjęcie nie jest zrobione właśnie w PS CS2? ;)

    j.

  • 9. Data: 2009-07-21 11:28:00
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    > Patrząc na kąt fotografii i rozmycie drogi stawiam na PSa.

    Witam
    To zdjęcie nie jest z PS-a, wiem bo robiłęm je sam;) Chodziło mi raczej
    o uzyskanie takiego efektu na zdjęciu na którym jestem sam, w związku z
    czym nie mogę to zrobić aparatem natomaist żoneczka nie potrafi;)
    Proponowany wcześniej filtr dał radę. Próbowałem go używać wczesneij ale złe
    ustawienia wprowadzałem i dlatego nie wyglądało dobrze- później popróbowałem
    i jest OK. Mam dostęp do PS-a ograniczony w związku z tym pytałęm na grupie
    a nie szukałem sam- nie mam takiej możliwości czasowej. W każdym razie
    wszystkim dziękuję za pomoc.
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 10. Data: 2009-07-21 12:01:01
    Od: Miodzio <a...@w...pl>

    Łukasz Goran pisze:
    > Witam
    > Czy jest możliwość uzyskania efektu rozmazanego tła, coś wyglądającego
    > tak jak na zdjęciu:
    > http://plfoto.com/1611945/zdjecie.html
    > w PS-ie?

    Zrobione Dynaxem 5