  • 1. Data: 2009-07-20 19:50:41
    Temat: Re: Notebook i dwa monitory zewnętrzne
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 21:33:24 +0100, f1969 napisał(a):

    > trochę OT ...
    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są w
    > ogóle takie rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i notebook
    > by mi bardzo pasował , ale ...

    Jak podepniesz do notebooka monitor to juz masz dwa monitory. Ale jak sie
    bardzo uprzesz to mozesz do wyjscia w notebooku podpiac jeden a do
    ExpressCard wlozyc druga karte i do niej podlaczyc drugi monitor
    (aczkolwiek o grafice na Expresscard duzo sie mowi ale na zywo nie
    widzialem - jedna z wygrzebanych na szybko informacji o takowym rozwiazaniu
    http://crave.cnet.co.uk/laptops/0,39029450,49286742,
    00.htm)

    Kyniu

  • 2. Data: 2009-07-20 19:54:09
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał
> [...]
    > rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i notebook by mi bardzo pasował ,

    Zalezy od noteboka, grafiki na jego pokladzie i systemu jaki zainstalujesz.
    Ja pracuje na Dellu ze stacja dokujaca i dwa podlaczam bez problemu.
    Pamietaj ze jesli nie masz stacji dokujacej z wlasna grafika,
    to kilka monitorow troche bedzie grzalo GPU w noteboku.
    ---

  • 3. Data: 2009-07-20 19:56:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Jul 2009 21:33:24 +0100, osobnik zwany f1969
    wystukał:

    > trochę OT ...
    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są w
    > ogóle takie rozwiązania ?

    tak, są

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-07-20 20:06:41
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 22:04:35 +0100, f1969 napisał(a):

    > Ale rozumiesz sens pytania?

    A przeczytales odpowiedz do konca czy tak sobie piszesz.

    Kyniu

  • 6. Data: 2009-07-20 20:41:30
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są w ogóle
    > takie rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i notebook by mi
    > bardzo pasował , ale ...

    Przez stacje dokujaca mozna podlaczyc dwa monitory np. do Della Precision
    6400 i do Latitude E6400.

  • 7. Data: 2009-07-20 21:04:35
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Kyniu pisze:

    > Jak podepniesz do notebooka monitor to juz masz dwa monitory.

    Ale rozumiesz sens pytania? Chodzi o DWA MONITORY ZEWNĘTRZNE. To, że
    jest matryca, to oczywiscie wiem :)

    --
    f1969

  • 8. Data: 2009-07-20 21:05:16
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    greenman pisze:

> [...]
    > Pamietaj ze jesli nie masz stacji dokujacej z wlasna grafika,
    > to kilka monitorow troche bedzie grzalo GPU w noteboku.

    Czy jakiś konkretny model sprzętu możesz mi podać ?

    --
    f1969

  • 9. Data: 2009-07-20 23:23:33
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    f1969 wrote:
    > trochę OT ...
    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są w
    > ogóle takie rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i notebook
    > by mi bardzo pasował , ale ...

    Można, nawet miałem przez chwilkę podłączone dwa, jednak wystarczy mi
    jeden zewnętrzny i jeden wbudowany w lapcioka.
    Nie zapominajcie też o minitorach na USB - są takie, ale jakość
    obrazu/odświeżanie jest raczej mizerne. Miałem chwilkę taki monitor i żarł
    procesor okrutnie na ten sposób komunikacji.

    d.

  • 10. Data: 2009-07-21 08:30:40
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl>

    f1969 pisze:
    > trochę OT ...
    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są w
    > ogóle takie rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i notebook
    > by mi bardzo pasował , ale ...

    Kiedyś zastanawiałem się nad przejściówką USB2.0->DVI. Wydaje mi się, że
    przy grafice 2D mogłoby się to sprawdzić. Link do firmy produkującej
    taki chipset wraz z przykładami jego wykorzystania
    http://www.displaylink.com/shop.html W wyniku poszukiwań znalazłem
    konstrukcje składające sie z kilkunastu monitorów, nie twierdze, że toto
    jakoś wydajne było.

    Pozdrawiam,
    Gustaw,