  • 1. Data: 2009-07-20 19:33:13
    Temat: tricki lustrzankowo-lampowe
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy możecie polecić jakąś stronę, gdzie byłyby opisane tricki fotograficzne,
    tzn. różne sposoby uzyskiwania ciekawych zdjęć z lub bez obróbki w
    photoshopie/gimpie?
    Chodzi mi o to, żeby nauczyć się nowych sposobów radzenia sobie w trudnych
    warunkach oświetleniowych lub żeby uzyskać ciekawy efekt np. motion blur ale
    aparatem bez gimpa/photoshopa?

    Jeśli znacie jakąś stronę proszę podzielcie się adresikiem:)?

    Z góry dzięki
    pozdrawiam
    heyoo

  • 2. Data: 2009-07-21 07:03:17
    Temat: Re: tricki lustrzankowo-lampowe
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    MZ pisze:
> [...]
    > aparatem bez gimpa/photoshopa?
    >
    > Jeśli znacie jakąś stronę proszę podzielcie się adresikiem:)?

    To raczej nie są tricki a podstawy obsługi aparatu. Zacznij od podstaw:
    http://www.fotografuj.pl/Article/Panoramowanie/id/30 - tutaj masz ten
    "motion blur"
    I sugeruję z zapoznaniem się z poniższymi 2 linkami dość dokładnie:
    http://www.fotografuj.pl/Dzial/Pojecia_fotograficzne
    http://www.fotografuj.pl/Dzial/Techniki_fotograficzn

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com