    From: " tester2003" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Date: Thu, 29 Dec 2011 21:00:32 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum).

    Dopiero zaczynam swoją zabawę z szeroko rozumianym offroad'em. Od kilku
    miesięcy oczytuje się na różnego rodzaju stronach/forach etc. Chcę wykorzystać
    okres zimowy na zakup motocykla.

    Wybór padł na Suzuki DR-Z 400. Nie chcę kupować dwóch motorów. Przeznaczenie
    to 50% na pierwsze kroki na torze i poza nim (weekend) + 50% na codzienny
    dojazd do pracy (kilkanaście kilometrów).

    Przechodząc do sedna:
    Znalazłem ciekawą ofertę sprzedaży DR-Ztki we Wrocławiu, jednak ponieważ
    jestem z pół.-wsch. Polski wolałbym wybrać się w drogę po wstępnym
    przypatrzeniu się motorowi przez kogoś na miejscu. Ponieważ sam nie jestem
    doświadczony w tym temacie - też będzie mi ciężko ocenić adekwatność stanu
    motocykla do zaproponowanej ceny. Czy może ktoś polecić firmę lub osobę
    prywatną, która mogłaby (np. za opłatą) dokonać wstępnej weryfikacji na
    miejscu? Najlepiej by to była osoba, które ma doświadczenie w tego typu motorach.

    Z góry dziękuję za pomoc:)
    -- pozdrawiam