  • Data: 2011-12-30 10:18:09
    Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-29 22:00:32 +0100, " tester2003" <k...@g...pl> said:

    > Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum).

    W kwesti formalnej - to nie jest forum ;-)

    > Dopiero zaczynam swoją zabawę z szeroko rozumianym offroad'em. Od kilku
    > miesięcy oczytuje się na różnego rodzaju stronach/forach etc. Chcę wykorzystać
    > okres zimowy na zakup motocykla.
    >
    > Wybór padł na Suzuki DR-Z 400.

    Słusznie. I szukaj raczej wersji E.

    > Nie chcę kupować dwóch motorów. Przeznaczenie
    > to 50% na pierwsze kroki na torze i poza nim (weekend) + 50% na codzienny
    > dojazd do pracy (kilkanaście kilometrów).

    To dość słaby pomysł. Po pierwsze ciężko jest utrzymać enduraka
    używanego w błocie w stanie sprawności drogowej (kierunki, sprawne
    lampy itp.). Po drugie, jak już napisał Doktorski - opony. Na asfalt
    przydają się też nieco dłuższe przełożenia. Więc sam w sobie pomysl
    jest zupełnie niepraktyczny. Ot tak, żeby czasem gdzieś awaryjnie
    polecieć lub co jakiś czas np. skoczyć endurakiem do roboty, a później
    w krzaki - ok, ale taki sprzęt nie sprawdzi się w codziennych dojazach.
    Tak, sam też próbowałem.

    de Fresz