eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
  • Data: 2011-12-30 16:56:39
    Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    :) Wybór nie jest łatwy bo ciężko by coś było do wszystkiego - zdaję sobie z
    tego sprawę. W tej chwili trudno mi prorokować jak w praktyce będzie wyglądało
    użytkowanie motoru. Jeżeli chodzi o jazdę po asfalcie czytałem o twardszej
    kostce, które nada się zarówno na tor jak i przetrzyma relatywnie długo na
    asfalcie. DR-Ztką poskakać nie poskaczę - po torze powinien pojeździć -
    doświadczenie/pewności jednak nie mam.

    Chętnie wysłucham praktycznych rad. Teraz podchodzę tak, że jak połknę bakcyla
    i jazda na torze będzie czymś dla mnie to i tak będę musiał przesiąść się na
    początku na 250tkę. Teraz jednak nie chcę kupować dwóch motorów.

    Ma ktoś pomysł jak to pogodzić? Jak podejść do tematu:) ?

    de Fresz <d...@N...pl> napisał(a):

    > On 2011-12-29 22:00:32 +0100, " tester2003" <k...@g...pl> said:
    >
    > > Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum).
    >
    > W kwesti formalnej - to nie jest forum ;-)
    >
    >
    > > Dopiero zaczynam swoją zabawę z szeroko rozumianym offroad'em. Od kilku
    > > miesięcy oczytuje się na różnego rodzaju stronach/forach etc. Chcę wykorzysta
    > ć
    > > okres zimowy na zakup motocykla.
    > >
    > > Wybór padł na Suzuki DR-Z 400.
    >
    > Słusznie. I szukaj raczej wersji E.
    >
    >
    > > Nie chcę kupować dwóch motorów. Przeznaczenie
    > > to 50% na pierwsze kroki na torze i poza nim (weekend) + 50% na codzienny
    > > dojazd do pracy (kilkanaście kilometrów).
    >
    > To dość słaby pomysł. Po pierwsze ciężko jest utrzymać enduraka
    > używanego w błocie w stanie sprawności drogowej (kierunki, sprawne
    > lampy itp.). Po drugie, jak już napisał Doktorski - opony. Na asfalt
    > przydają się też nieco dłuższe przełożenia. Więc sam w sobie pomysl
    > jest zupełnie niepraktyczny. Ot tak, żeby czasem gdzieś awaryjnie
    > polecieć lub co jakiś czas np. skoczyć endurakiem do roboty, a później
    > w krzaki - ok, ale taki sprzęt nie sprawdzi się w codziennych dojazach.
    > Tak, sam też próbowałem.
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: