  • 31. Data: 2009-04-09 22:09:45
    Temat: Re: Wreszcie ciekawa propozycja dla posiadaczy u4/3
    Od: grzyboo <s...@s...sp>

    Dnia 2009-04-09, czw o godzinie 15:57 +0200, Jakub Jewu?a pisze:

    > Zrob nim te same kadry co MD uwazajac na slonce ;)
    > Niekoniecznie makro, jakies widoczki...
    >
    > Wystarczy w zasadzie po jednym zdjeciu przy f5.6

    Wrzuciłem dwa podobne kadry na f/5.6 bez flar. Muszę przyznać, że aż
    sprawdziłem jeszcze raz, bo tak marnych narożników to się po Industarze
    nie spodziewałem. Za to Rokkor: miodzio-lodzio :) Rozdzielczość co
    najmniej na poziomie kita G1, który jest naprawdę ostry, ale ogniskowa
    Rokkora jest nieco większa więc trudno powiedzieć, czy widać minimalnie
    więcej detalu niż z kita, bo skala jest większa, czy z powodu
    rozdzielczości.
    Z tego wniosek, że Rokkor 50/1.7 na razie zostaje i będę polował na
    50/1.4.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy