  • 351. Data: 2014-03-11 23:20:53
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2EDDF0EAD3BFbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To juz nie miało znaczenia.
    > Nawet jakby zobaczył, to co miałby zrobic?

    Przez 4 sekundy?
    Wszystko.
    Stanąć, przyspieszyć, zmienić kierunek - co tylko chciał.
    Trzeba było tylko patrzeć na drogę przed sobą.

    A drugi później.
    Równie brzemienny w skutkach.

  • 352. Data: 2014-03-11 23:22:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ja jestem ciekaw, jak można tego nie rozumieć...
    > Jechał jak miał wolne, z zza innego auta wyjechał jadący jak wariat merc,
    > jechał tak szybko, ze nie zdazył wychamować i walnął.
    > Czego potrzeba wiecej, aby jadacy 130 w miescie został uznany za winnego?

    To Ty nie rozumiesz, że dyskusja idzie o to, jakim prawem zdjęto CAŁĄ winę z
    tego niedojdy co to skręcać nie potrafił.

    > Pewnie z predkoscią merca...

    Jeśli to zapobiegnie zderzeniu - dlaczego nie?

    > Dla bezpieczenstwa wszystkich przyjmijmy ze 130 w miescie to proszenie sie
    > i wypadek, ktorego jest sie sprawca.

    Kto z tym dyskutuje?
    Naprawdę nie rozumiesz na co odpowiadasz, czy tylko udajesz?

  • 353. Data: 2014-03-12 00:04:12
    Od: Jan Koval <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 marca 2014 23:22:46 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > To Ty nie rozumiesz, że dyskusja idzie o to, jakim prawem zdjęto CAŁĄ winę z
    > tego niedojdy co to skręcać nie potrafił.

    No cóż. Ten w mercu potrafił jechać prosto?

    > Jeśli to zapobiegnie zderzeniu - dlaczego nie?
    Tyle, że kariera faceta z mercedesa została zakończona - szkoda, że w takich
    okolicznościach. Ale może kilka przecznic dalej było by gorzej.

    J.

    Jakby co to wysłane z googla.

  • 354. Data: 2014-03-12 00:41:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 22:10:48 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2014-03-11 21:46, J.F. pisze:
    > (...)
    > Spoko, taki chyba większy i myszom było wygodniej. Zapomniałeś
    > np. o naszych Odrach.

    Nie byly eksportowane na zachod.

    > Kto miał się do czego przyzwyczaić?

    Ludzie.

    > Widzisz, z jakiego zdegenerowanego internetu korzystasz? Mało że nie
    > masz pliterek, to jeszcze żadnej pomocy w zakresie innych języków.

    istotnie zdegenerowany jakis ... no ale coz, taki jest.

    > No, ale jak nie używasz poprawnie polskiego, to po co Ci reszta?
    > Jakoś sobie poradzisz...

    Lepiej bym sobie poradzil, gdyby mi nie przeszkadzali :-P

    > Nie osłabiaj mnie - potrafisz korzystać z polskich znaków
    > diakrytycznych? Robisz 'nam' laske czy łaskę?
    > Jak aplikacja sobie nie radzi z opisywanym 'problemem' to
    > sobie ją daruj, a nie używaj jako głupiego argumentu.

    akurat w tej kategorii konkurencja niewielka.

    > Zapewne z ASCII doskonale odróżni Laske od Łaskę
    > i Sadowa od Sądowej. Tak, napieraj...

    No wlasnie - wszystkim innym mozna wpisac Laski, a wyswietli i Laski i
    Łaski. A osmand nie - w tym ustawieniu wszystko wyswietli jako Laski.
    Znow ktos wyszedl przed szereg ... a uzywanie narodowych klawiatur w
    nawigacji jest po prostu niewygodne.

    > Nie tylko polskich i jest to zaprzeczeniem Twoich teorii.

    Poczekaj az zlikwiduja ... przeciez i oni ida z czasem, postepem i
    osiagnieciami ... ba, sa awangarda internetu.
    Na razie zlikwidowali szukanie w grupach.

    J.

  • 355. Data: 2014-03-12 01:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przez 4 sekundy?
    > Wszystko.
    > Stanąć, przyspieszyć, zmienić kierunek - co tylko chciał.
    > Trzeba było tylko patrzeć na drogę przed sobą.

    Chyba z boku...
    Przed sobą to on miał poprzeczna droge i przejscie dla pieszych.

    > A drugi później.
    > Równie brzemienny w skutkach.

    Ja nie twierdze, ze Vettel by nie uciekł z drogi mercowi.
    Pewnie tak.
    Ja staram sie jezdzic tak, zeby nie były potrzebne umiejetnosci Vettela,
    zeby uciec przed kontaktem ze mną.

  • 356. Data: 2014-03-12 01:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To Ty nie rozumiesz, że dyskusja idzie o to, jakim prawem zdjęto CAŁĄ
    > winę z tego niedojdy co to skręcać nie potrafił.

    Oczywiście ze rozumiem.
    Zdjęto wine, bo nie było winy.
    Jechał jak normalny człowiek, ocenił, ze nic nie jedzie. I wpadł na
    wariata.
    Jakby tam jechał ktoś normalny, to jego oceny byłyby słuszne.
    A ze trafił na kosmitę jadacego ponad 2,5 szybciej niz mozna...
    Pisałem kilkukrotnie: alternatywą jest stanie i czekanie na to, czego sie
    nie widzi, bo moze sie pojawic z pierwsza kosmiczna. Tego chcemy?

    > Jeśli to zapobiegnie zderzeniu - dlaczego nie?

    Bo nikt normalny nie jedzi 130 w takich miejscach?

    > Kto z tym dyskutuje?

    Wszyscy ci, ktorzy chca sciagnac czesc winy z wariata.

    > Naprawdę nie rozumiesz na co odpowiadasz, czy tylko udajesz?

    Naprawde rozumiem.

  • 357. Data: 2014-03-12 02:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To odpowiadanie na JEDYNY sensowny kawałek.

    Skad wiesz skoro nic nie zrozumiałes?

    > Na swoje brednie musisz już odpowiadać sobie sam.

    Wystarczy mi odpowiadanie na Twoje brednie.

    P.S. I jak? Podoba sie dyskusja w takim stylu? Satysfakcjonująca?

  • 358. Data: 2014-03-12 08:55:07
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Prawie 30 lat temu nawet taki ChiWriter oferował możliwość pisania po
    > polsku, po francusku, po niemiecku itd. Linuksa to nawet w planach
    > zdaje się nie było...

    Ale chyba nie chodzi o to jak pisać po polsku tylko jak wprowadzać znaki.
    Co nie znaczy to samo. Jest polski układ ale nadaje się głównie pisania pism do
    urzędów.

    J.

  • 359. Data: 2014-03-12 08:59:19
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Spoko, taki chyba większy i myszom było wygodniej. Zapomniałeś
    > np. o naszych Odrach.
    Takie nasze jak K-66 (centrala telefoniczna) albo Fiat czy Warszaawa (samochody) :-)

    J.

  • 360. Data: 2014-03-12 09:01:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-12 00:41, J.F. pisze:

    > Nie byly eksportowane na zachod.

    Nie? Zależy co nazywasz zachodem, a zachód to nie tylko USA.
    Wyjaśnisz też jakim cudem wyroby Robotron-a posiadały obsługę
    znaków diakrytycznych nie tylko niemieckich, ale polskich też?

    > Ludzie.

    Do czego? Do wykastrowania języka z elementów narodowych?
    Nie, ludzie jedynie to warunkowo zaakceptowali w czasie kiedy był
    z tym problem techniczny, a nie w ogóle. Komputer ma być ułatwieniem
    i to nie my mamy iść na ustępstwa, tylko je dostosować do naszych
    wymagań.

    > istotnie zdegenerowany jakis ... no ale coz, taki jest.

    Zdegenerowany tak, ale jakoś celowo - jak chcesz to potrafisz
    napisać po polsku.

    > Lepiej bym sobie poradzil, gdyby mi nie przeszkadzali :-P

    Zlikwidujmy również ortografię...

    (...)

    > akurat w tej kategorii konkurencja niewielka.

    Wystarczająca, zresztą ja na OsmAnd-a nie narzekam.

> [...]
    > Łaski. A osmand nie - w tym ustawieniu wszystko wyswietli jako Laski.
    > Znow ktos wyszedl przed szereg ... a uzywanie narodowych klawiatur w

    To zgłoś to do autora, a nie dorabiaj ideologii jako to lokalizacja
    jest zła, klawiatury narodowe złe itd.

    > Poczekaj az zlikwiduja ... przeciez i oni ida z czasem, postepem i
    > osiagnieciami ... ba, sa awangarda internetu.

    Google awangardą internetu? Ciekawe.

    > Na razie zlikwidowali szukanie w grupach.

    Ciekawe, nawet imć Drób nie ma z tym problemu :)