  • 1. Data: 2014-03-03 20:25:25
    Temat: PO przykreca srube
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://www.hotmoney.pl/Poslowie-oszaleli-Chca-50-zl-
    mandatu-za-25-kmh-ponad-limit-a33184

    To kiedy najblizsze wybory ?

    J.

  • 2. Data: 2014-03-03 20:56:47
    Temat: Re: PO przykreca srube
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    news:5314d725$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.hotmoney.pl/Poslowie-oszaleli-Chca-50-zl-
    mandatu-za-25-kmh-ponad-limit-a33184

    Przebijam: ;-)
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-ekologiczny-
    zmusi-polakow-do-kupowania-nowszych-samochodow/4sxv9

    > To kiedy najblizsze wybory ?

    Przed wyborami raczej tego nie przepchną, ale jak wygrają...

    Z drugiej strony, chyba muszą czuć poparcie społeczeństwa, skoro takie
    pomysły chcą wdrażać...

    Nie liczyłbym też, że ci "inni" będą łagodniejsi. Jednym z haseł było
    sięganie do głębokich kieszeni, a kto ma głębsze niż kierowcy? ;-)

    Wiwo

  • 3. Data: 2014-03-03 21:18:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości
> [...]

    >Nie liczyłbym też, że ci "inni" będą łagodniejsi. Jednym z haseł było
    >sięganie do głębokich kieszeni, a kto ma głębsze niż kierowcy? ;-)

    Ale mina tych, co musza placic mandaty, bo juz nie maja immunitetu -
    bezcenna :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-03-03 21:25:30
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przed wyborami raczej tego nie przepchną, ale jak wygrają...

    A kto ich powstrzyma? Kierowcy jak zwykle przelkna kazdy idiotyzm,
    dowolnie wysoki podatek.
    A wystarczyloby takiego posla Zmijana:
    http://sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=458&type=A
    Codziennie nagrywac jak jezdzi.
    Pytac publicznie jak za pomoca 2 wspolpracownikow obsluguje 7 biur
    poselskich. Komentowac kazda jego glupote i skurwysynstwo na
    S...@s...pl

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2014-03-03 21:59:38
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kto ich powstrzyma?

    Słupki. Na chwilę obecną są dość niskie, więc raczej nie będą sobie
    strzelali w kolano.

    Kierowcy jak zwykle przelkna kazdy idiotyzm,
    > dowolnie wysoki podatek.

    To fakt.

> [...]
    > Codziennie nagrywac jak jezdzi.
    > Pytac publicznie jak za pomoca 2 wspolpracownikow obsluguje 7 biur

    Pytać można, tylko w jakim celu? W czasach, kiedy biuro poselskie może
    "prowadzić" byle chłystek, "pożyczający" posłowi pieniądze i "płacący" w
    jego imieniu "rachunki" i nikogo to nie rusza, to taki niuans jak 7 biur/2
    pracowników nawet nie zostanie zauważony...

    Komentowac kazda jego glupote i skurwysynstwo na
    > S...@s...pl

    He, he, he... dobre, ale w dawnych czasach. Dziś filtry antyspamowe nie
    dadzą posełkowi zrobić krzywdy.
    A wypocin i tak czytać on nie będzie.

    Tak wiem, brzmi to jak totalna bezradność...

    Wiwo

  • 6. Data: 2014-03-03 23:37:25
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://www.hotmoney.pl/Poslowie-oszaleli-Chca-50-zl-
    mandatu-za-25-kmh-ponad-limit-a33184

    > To kiedy najblizsze wybory ?

    Ostatnio mowili, ze troche czołgow im brakuje ;)

  • 7. Data: 2014-03-04 01:49:52
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Słupki. Na chwilę obecną są dość niskie, więc raczej nie będą sobie
    > strzelali w kolano.

    Zakladasz (blednie), ze im zalezy na dalszym trzymaniu sie wladzy. Jak
    bys narobil w kraju takiego burdlu, to chcialbys rzadzic dalej, czy
    wolalbys opozycje do tego poslac, by ja wykonczyc krytykujac z wygodnych
    pozycji? Ty nie, ale te cyniczne gnoje maja w dupie Polske, wazni sa
    kolesie. To nie Islandia, tu nikt premiera nie wsadzi do ### za
    spowodowanie zapasci finansowej kraju.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2014-03-04 10:00:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2014 20:25, J.F pisze:
    > http://www.hotmoney.pl/Poslowie-oszaleli-Chca-50-zl-
    mandatu-za-25-kmh-ponad-limit-a33184

    > To kiedy najblizsze wybory ?

    Czy te tępe chuje, bo inaczej nie da się tego określić, celowo chcą
    przegrać wybory??

    2,5km/h?

    Może jeszcze wprowadzić obligatoryjne karanie za nieuzasadnioną jazdę
    2,5km/h poniżej limitu? (w końcu to blokowanie drogi i utrudnianie innym)

    Taaak, będzie bardzo bezpiecznie jak przez całą drogę trzeba będzie
    jechać ze wzrokiem wbitym w prędkościomierz...

  • 9. Data: 2014-03-04 15:07:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-04 10:00, Andrzej Lawa pisze:
    > Czy te tępe chuje, bo inaczej nie da się tego określić, celowo chcą
    > przegrać wybory??
    Widocznie uznali, że źródełko wysycha i nic więcej zaj*bać się nie da :->

    A serio, to przecież stary numer, tylko coraz bardziej po chamsku
    wprowadzany. Nie udało się z fotoradarami, to jedziemy z systemem
    mikropłatności. Dostaniesz mandat na 50zł bez punktów, to będzie Ci się
    chciało szarpać z władzą? Zapłacisz i jeszcze będziesz wdzięczny, że
    punktów nie naliczają, więc prawko niezagrożone :-)

    Maciek

  • 10. Data: 2014-03-04 15:31:54
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    mandatu-za-25-kmh-ponad-limit-a33184

    > Czy te tępe chuje, bo inaczej nie da się tego określić, celowo chcą
    > przegrać wybory??

    A to źle?