  • 291. Data: 2014-03-10 18:00:50
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > IMO to tak co najmniej polowe, ale wolalbym przeczytac te wszystkie
    > opinie.

    To była ironia...

    > Tylko widzisz, jak ja bym mial wypadek, to nikt by sie nie zastanawial
    > czy zawinila pogoda i droga byla bardziej sliska niz zwykle,
    > czy zawinil wojewoda i nie usunal kolein, tylko nie dostosowal/nie
    > zauwazyl, winny.

    Sugerujesz, ze kierowca opla jakis ustawiony?

    > Droga pusta nie byla - nissan nia jechal. Wedle opinii nissana manewr
    > wykonal bezpiecznie ... i tu mi sie cos nie zgadza, bo nawet przy 130
    > nie powinno byc wypadku w takim razie.

    Bo?

    > Ale tego ze ze ktos jedzie prawym pasem za nissanem z predkoscia nieco
    > wieksza, powiedzmy 70, to juz spodziewac sie nalezalo.
    > Przy takich zalozeniach manewr wykonano bezpiecznie ?

    Wtedy nic by sie nie stało, bo opel zdazyłby przejechac.

  • 292. Data: 2014-03-10 18:41:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A kto ci kaze hamować?
    > Jezdzisz 130 po miescie?

    A mam samochód, który by na to pozwalał ?

  • 293. Data: 2014-03-10 19:33:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 13:14:10 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To zdaje się jej nie rozumiesz:>
    > nieodpowiedzialny <<taki, który nie poczuwa się do odpowiedzialności za
    > swoje postępowanie; też: świadczący o takiej postawie>>

    Jedno z drugim sie laczy - skoro odpowiedzialnosci nie ma, to po co
    sie do niej poczuwac.

    Jak czytam o tych sedziach co to adresy myla komornika ludziom
    napuszczaja, albo dziecko w dlugi wpuszczaja, to podtrzymuje -
    calkowicie nieodpowiedzialni ...

    J.

  • 294. Data: 2014-03-10 19:44:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-10 19:33, J.F. pisze:

    > Jedno z drugim sie laczy - skoro odpowiedzialnosci nie ma, to po co
    > sie do niej poczuwac.

    Pisałeś o definicji, a nie Twoich usilnych próbach łączenia
    czegokolwiek z czymkolwiek, z których by miało wynikać, że sędziowie to
    ludzie całkowicie nieodpowiedzialni. Teraz sobie coś dopiszesz, by
    wyszło, że niby to o to chodziło, a może jednak nie. Standard.

    > Jak czytam o tych sedziach co to adresy myla komornika ludziom
    > napuszczaja, albo dziecko w dlugi wpuszczaja, to podtrzymuje -
    > calkowicie nieodpowiedzialni ...

    Ty żyjesz jakimiś rewelacjami medialnymi i próbujesz to uogólniać
    tworząc teorie spiskowe :(

    BTW - możesz coś zrobić z tym gównianym czytnikiem, który teraz dla
    odmiany zrobił sobie:

  • 295. Data: 2014-03-10 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A mam samochód, który by na to pozwalał ?

    Ty mi sie pytasz, jaki masz samochód?

  • 296. Data: 2014-03-10 20:42:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ty mi sie pytasz, jaki masz samochód?

    Kup samochód, który pozwala jeździć 130 po mieście i zapytaj jeszcze raz czy
    ktoś tyle jeździ

  • 297. Data: 2014-03-10 20:51:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I tutaj mamy dokładnie jej przejaw.

    Raczej jej braku.

    > Przepisy sa tak skonstruowane, aby czasami błedy jednego kierowcy miał
    > szanse naprawic inny.
    > Merc jechał tak, jakby chciał te możliwośc odebrać.
    >
    > Wiec nawet jeżeli kierowca opla mogł się bardziej rozgladac (ale wtedy
    > pewnie gdyby nie doszło do wypadku to bysmy pisali, co za oferma, ze nie
    > umie płynnie zjechac ze skrzyzowania) to i tak to kierowca merca odebrał
    > kierowca opla margines do popełnienia błędu.

    A on sobie sam nie odebrał przypadkiem?

  • 298. Data: 2014-03-10 20:52:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > No coz 130 srodkiem miasta istotnie za szybko ... ale sprawiedliwosc
    > powinna byc obiektywna.

    Dokładnie o to chodziło.
    Od sygnałów to jest semafor, a nie wymiar sprawiedliwości.

  • 299. Data: 2014-03-10 20:53:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ile ma ponosić? 3/4?

    Na przykład.
    Ilekolwiek, byle nie 100%, w przypadku gdy ewidentnie zawinił również ktoś
    inny.
    Bo to na kilometr śmierdzi przewałem.

  • 300. Data: 2014-03-10 21:28:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-10 20:42, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kup samochód, który pozwala jeździć 130 po mieście i zapytaj jeszcze raz
    > czy ktoś tyle jeździ

    Zadzwoń na 112 i poproś o konsultację, czy masz samochód, który na
    to pozwala...