  • 1. Data: 2014-03-03 15:13:41
    Temat: opony używane w granicach 100zł
    Od: tomas <t...@b...pl>

    Witam
    Jakie opony letnie używki polecacie?Szukam czegoś na allegro
    tak w granicach 100zł.Ekonomiczne i ciche przede wszystkim.
    Na co zwrócić uwagę i ilu letnie max kupić żeby nie straciły
    swoich właściwości.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-03-03 15:34:20
    Temat: Re: opony używane w granicach 100zł
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    Użytkownik "tomas" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak w granicach 100zł.Ekonomiczne i ciche przede wszystkim.
    > Na co zwrócić uwagę i ilu letnie max kupić żeby nie straciły

    Przy podanych założeniach - jak najmniejsze. 13" za 100 zł będą w
    znacznie lepszym stanie, niż 16" za 100 zł

  • 3. Data: 2014-03-03 15:37:22
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-03-03 15:13, tomas pisze:
> [...]
    > tak w granicach 100zł.Ekonomiczne i ciche przede wszystkim.
    > Na co zwrócić uwagę i ilu letnie max kupić żeby nie straciły

    Te będą w sam raz:
    http://www.tinylink.net/t37ym

  • 4. Data: 2014-03-03 19:25:28
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał:

    > Te będą w sam raz:
    > http://www.tinylink.net/t37ym

    Łomammamija, miszczostfo. Plak, który został zużyty, był więcej warty niż
    sama guma. Ciekawe ile puszek poszło? :)

    --
    ARQ

  • 5. Data: 2014-03-03 19:40:16
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-03 19:25, ARO pisze:

    > Łomammamija, miszczostfo. Plak, który został zużyty, był więcej warty
    > niż sama guma. Ciekawe ile puszek poszło? :)

    Mi to wygląda na zwykłą wodę z jakimś płynem do naczyń

  • 6. Data: 2014-03-03 20:12:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > tak w granicach 100zł.Ekonomiczne i ciche przede wszystkim.
    > Na co zwrócić uwagę i ilu letnie max kupić żeby nie straciły

    Mogę oddać swoje Dunlopy :) o ile pasuje 205/55R16 i odbiór osobisty.

  • 7. Data: 2014-03-03 23:56:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-03 19:40, giecik pisze:
    > Mi to wygląda na zwykłą wodę z jakimś płynem do naczyń
    Dobrze, jak to nie będzie stary olej silnikowy ;-)

    Maciek

  • 8. Data: 2014-03-04 00:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tomas t...@b...pl ...

> [...]
    > tak w granicach 100zł.Ekonomiczne i ciche przede wszystkim.
    > Na co zwrócić uwagę i ilu letnie max kupić żeby nie straciły

    Nie lepiej nowe za 120zł uniwersalne?
    Na oponach oszczedzać i kupować uzywane...

  • 9. Data: 2014-03-04 06:16:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ARO wrote:

    > Łomammamija, miszczostfo. Plak, który został zużyty, był więcej warty
    > niż sama guma. Ciekawe ile puszek poszło? :)

    facet to kwietniki sprzedaje? :)

  • 10. Data: 2014-03-04 06:16:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik tomas t...@b...pl ...

    > Nie lepiej nowe za 120zł uniwersalne?
    > Na oponach oszczedzać i kupować uzywane...
    no i?