    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS -
    Date: Thu, 10 Jun 2010 20:57:38 +0200

    W dniu 10 czerwca 2010 20:44, z pisze:
    > "Uwaga! Masz aż 4 nowe wiadomości MMS - ZDJECIA do odebrania! By je
    > zobaczyć wyślij sms POBIERZ na 7218 Chcesz poznać nadawców ślij NADAWCA
    > na 7218 2,44/sms"
    >
    > Ten proceder trawa przynajmniej rok i sporo ludzi już naciągnęli.
    > Dzisiaj dostała moja żona i dmuchając na zimnie mi pokazała.
    > Całe szczęście bo spodziewaliśmy się zdjęć z zagranicy.
    > Dobrze że nie trafiło na moich rodziców którzy mają komórkę od kilku
    > miesięcy.
    > Wiem. Trzeba czytać i myśleć i podejrzewać na każdym kroku przekręt i
> [...]

    He he, czego to jeszcze nie wymyślą. Ja myślę że spokojnie ludzie
    nabierają się na takie coś. Jak przypomnę sobie swoją mamę, na początku
    co pisanie smsów jej jeszcze nie wychodziło :) to gdyby dostała takie
    coś i nie pytając się chciała wszystko zrobić "sama", wysłała by na pewno.
    Czekać tylko na komunikaty o nowej wiadomości w poczcie głosowej, jak
    chcesz odsłuchać to... itd itd.
    A jaki to potencjał jest, niech złapie się 200tyś ludzi i z każdego
    niech będzie te 50gr. I już 100tyś na czysto :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."