  • 1. Data: 2010-06-21 19:25:38
    Temat: Umowa dwujęzyczna - potwierdzona przez tłumacza p.
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Czy dwujęzyczna umowa musi być potwierdzona przez tłumacza przysięgłego
    do rejestracji auta? Jakieś 3 lata temu wydawało mi się że nie dawałem
    jej do tłumaczenia, no ale cóż pamięć bywa zawodna. I jeszcze pytanie
    dowód rejestracyjny mam po flamandzku a umową ks ma po francusku auto z
    Belgii to chyba nie będzie problem?
    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2010-06-21 19:40:30
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tłumaczenia, no ale cóż pamięć bywa zawodna. I jeszcze pytanie dowód
    > rejestracyjny mam po flamandzku a umową ks ma po francusku auto z Belgii

    Niczego nie musisz potwierdzać.
    Sciągasz gotowy formulaż z internetu i tyle.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-06-21 20:15:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 21 Jun 2010 19:25:38 +0200, w <hvo7fc$bi5$1@mx1.internetia.pl>, Marcin Jan
    <t...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > do rejestracji auta? Jakieś 3 lata temu wydawało mi się że nie dawałem
    > jej do tłumaczenia, no ale cóż pamięć bywa zawodna.

    Generalnie nie, ale pewnie zależy od biurwy.

  • 4. Data: 2010-06-22 07:42:11
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Generalnie nie, ale pewnie zależy od biurwy.

    ok. czyli dobrze wydawało mi się

  • 5. Data: 2010-06-22 12:47:34
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

> [...]
    > tłumaczenia, no ale cóż pamięć bywa zawodna. I jeszcze pytanie dowód
    > rejestracyjny mam po flamandzku a umową ks ma po francusku auto z Belgii

    Wszystko zalezy od PANI w U.K.
    Ja, rejestrujac ze 3 autka, mialem zawsze umowe k-s. polsko-niemiecka i
    zawsze przechodzilo bez szemrania.
    Faktury zawsze tlumaczylem, ale tez mozna byloby powalczyc, ale watpie, aby
    jakis cudzoziemiec chcialby sie bawic w takie rzeczy, chyba, ze jakis komis
    z polonusami ;)

    RoB

  • 6. Data: 2010-06-22 23:27:29
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Wlasnie dzisiaj rejestrowalem samochod - bez najmniejszego problemu
    umowa dwujezyczna przeszla.

    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS
    Peugeot MkII 106 1,0i
    Ducato MAXI 2,5D

  • 7. Data: 2010-07-15 12:09:54
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    venioo napisał(a):

    > Wlasnie dzisiaj rejestrowalem samochod - bez najmniejszego problemu
    > umowa dwujezyczna przeszla.

    Tak jak już zostało napisane - wszystko zależy od tego, gdzie. I chyba nie
    zależy tylko od urzędniczki, ale też od "wytycznych" w urzędzie - niektórzy
    lubią robić ludziom pod górkę niestety.
    W Warszawie kilka lat temu umowa dwujęzyczna wymagała tłumaczenia na
    zasadzie "bo tak". Podejrzewam, że nic się nie zmieniło...

    --
    Becer

  • 8. Data: 2010-07-17 21:49:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-07-15 12:09, Bartosz Czerwonka pisze:

> [...]
    > W Warszawie kilka lat temu umowa dwujęzyczna wymagała tłumaczenia na
    > zasadzie "bo tak". Podejrzewam, że nic się nie zmieniło...

    U nas tez zawsze ze wszystkim pod gorke robili, ale tym razem nabylem
    auto od goscia co jest polakiem z niemieckim dowodem, mieszkajacym pare
    domow dalej, wiec w kazdej chwili mozna bylo pani urzedniczce udowodnic,
    ze obie strony wiedza co podpisaly :)