  • 1. Data: 2010-06-21 14:42:38
    Temat: Opony do Focusa
    Od: Senipla <a...@w...dwa.pl>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał moze doczynienia z Dębica Presto+
    D-134 195/60R15 88 H
    Szukałem opinii ale nie wiele znalazłem

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 2. Data: 2010-06-21 14:45:11
    Temat: Re: Opony do Focusa
    Od: to <t...@a...xyz>

    Senipla wrote:

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał moze doczynienia z Dębica Presto+
    > D-134 195/60R15 88 H
    > Szukałem opinii ale nie wiele znalazłem

    Czy coś co nazywa się "Dębica" może być dobre?

  • 3. Data: 2010-06-21 14:47:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Czy coś co nazywa się "Dębica" może być dobre?

    Zimowe jest.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-06-21 14:47:18
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-21 14:45, to pisze:

    > Czy coś co nazywa się "Dębica" może być dobre?

    Może.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2010-06-21 14:48:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    kml wrote:

    > Zimowe jest.

    Chyba do traktora. ;-)

  • 6. Data: 2010-06-21 14:56:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czy coś co nazywa się "Dębica" może być dobre?

    Może.
    Tak samo jak coś co sie nazywa Pirelli może być wielkim goownem.

  • 7. Data: 2010-06-21 14:57:25
    Od: Senipla <a...@w...dwa.pl>

    W dniu 2010-06-21 14:56, CeSaR pisze:

    > Może.
    > Tak samo jak coś co sie nazywa Pirelli może być wielkim goownem.

    Czyli można brać?
    Przebiegi roczne w granicach 15000 -20 000
    Bez obciążenia raz dwa razy w roku wyjazd do 2000 tys

  • 8. Data: 2010-06-21 15:00:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CeSaR pisze:
    > Może.
    > Tak samo jak coś co sie nazywa Pirelli może być wielkim goownem.

    Tylko że w przeciwieństwie do Pirelli, Dębica nie robi dobrych ;-)
    Co do presto to jest tutaj trochę opinii:
    http://www.opony.com/opony_osobowe_D%EAbica_PRESTO_o
    pinie.html

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-06-21 15:11:18
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Chyba do traktora. ;-)

    Bez przesady. Frigo 2 daje radę i kosztuje grosze. Do jakiegoś starszego
    strucla jak znalazł.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-06-21 15:20:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czyli można brać?
    > Przebiegi roczne w granicach 15000 -20 000
    > Bez obciążenia raz dwa razy w roku wyjazd do 2000 tys

    Stary, ja ci nie odpowiem, mam doświadczenie z Dębicą Furio, którą miałem w
    2 samochodach i sobie b. chwaliłem. Odpowiadałem koledze, który w
    uogólnieniu wypowiadał się o Dębicach jako takich.
    A czy Dębica Presto+ jest OK czy nie to juz musisz pogooglać trochę.