  • 31. Data: 2009-07-06 13:53:26
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    <b...@n...pl> wrote in message news:h2sgtj$9fs$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > obrazie?
    > - Lenin.
    > - A co trzyma w ręku?
    > - No czapkę.
    > - No widzicie, Lenin nie wypuszcza z ręki czapki za 5 rubli, a wy
    > zostawiliście samochód za 10 tys dolarów na ulicy.
    >

    > A zostawienie sprzętu foto niepilnowanego, to proszenie się o kłopoty. Nic
    > nie usprawiedliwia złodzieja, ale właściciel w takim wypadku wykazuje się
    > lekkomyślnością. To nie jest rezerwat indian, gdzie wódz powiedział do
    > kowboja, możesz zostawić swoje rzeczy przed tipi, w promieniu 500km nie ma

    To tez mialem na mysli...Ludzie lekkomyslnie traca sprzet. Wrecz napraszaja
    sie zlodziejom....Bo jaki zlodziej pogardzi torba ktora zostala w
    samochodzie albo frajer (bo inaczej sie nazwac nie da) zostawia na krzesle i
    idzie do toalety albo podchodzi w kawiarni czy restauracji do kasy....Jak
    sie nie traci glowy to sie nie traci sprzetu....Wystarczy myslec....Nie mam
    tu na mysli napadu z wyrwa, bo tu juz coz....

  • 32. Data: 2009-07-06 13:54:24
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "gautama" <g...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości
    >
    > noż ja pierniczę - a to Polska właśnie. Wiecie, jak spotykam takie
    > poglądy, to na prawdę mam ochotę wyjechać gdzieś, gdzie to nie ofiara jest
    > winna, a złodziej (oraz ci, którzy przyzwalają na kradzież, gwałt, bo
    > "ofiara sama się prosiła").

    Musze to sprostowac. Wyrazilem sie niejasnie. Powinno byc, ze sam sobie
    jestes winien....

  • 33. Data: 2009-07-06 14:05:52
    Od: "gautama" <g...@g...pl>

    > Musze to sprostowac. Wyrazilem sie niejasnie. Powinno byc, ze sam sobie
    > jestes winien....

    No dobrze, a teraz na spokojnie (może nie dziś, lepiej jutro) przeczytaj
    całą tą dyskusję i zastanów się. Ale spróbuj tak szczerze sam się
    zastanowić - jeśli tyle osób napiasało, że coś z Toba jest nie tak, to może
    coś w tym jest? Nie chcę Cię obrażać, chce tylko podsunąć Ci taką myśl, że
    jeśli faktycznie tak uważasz jak piszesz (choć ja sądze, że to tylko średnia
    prowokacja), to może coś w tym rozumowaniu jest nie tak, że jest to
    podejście do życia, z którym NA SZCZĘŚCIE większość się nie zgodzi i nie da
    na to przyzwolenia. Jeśli o mnie chodzi to EOT - zastanowisz się to dobrze,
    nie zastanowisz się to trudno, ale jeszcze raz powtórzę - takie podejście
    jak tu zaprezentowałeś powoduje, że czasem bardzo chiałbym stąd wjechać.

  • 34. Data: 2009-07-06 14:16:31
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    gautama wrote:

> [...]
    > to trudno, ale jeszcze raz powtórzę - takie podejście jak tu
    > zaprezentowałeś powoduje, że czasem bardzo chiałbym stąd wjechać.

    To jeszcz można dodać: "jeśli nie zrozumiesz to wsiadaj w pociag i śmigaj na
    wschod tam znajdziesz więcej ziomali podzialających twój sposób myślnia".

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 35. Data: 2009-07-06 14:22:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-06 13:41:59 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Gdzie ty się wychowałeś, w slumsach?

    A Ty? W Skandynawii? Czy uparcie nie dopuszczasz do świadomości realiów
    życia w Polsce?

    de Fresz

  • 36. Data: 2009-07-06 14:24:52
    Od: "Virck" <v...@v...com>

> [...]
    > zastanowisz się to dobrze, nie zastanowisz się to trudno, ale jeszcze raz
    > powtórzę - takie podejście jak tu zaprezentowałeś powoduje, że czasem

    Doprawdy nic nie mozna na to poradzic, ze duza wiekszosc to durnie, ktorzy
    traca wartosciowe przedmioty przez wlasna glupote.
    Mnie nigdy nie okradli bo ja jestem wyjatkowo ostrozny. A nosze sprzet w
    torbie za ponad 20 tys zlotych...Nie wyobrazam sobie aby to na chwile gdzies
    zostawic bez uwagi... Ale dookola znam mase takich ktorzy potracili i sprzet
    foto i nie tylko. Powod straty byl zawsze ten sam....Wystawili zlodziejowi
    towar wrecz pod oczy....Mozna powiedziec, ze powiedzieli mu zlodzieju,
    odwracam sie i bierz ...-;)))
    Pamietaj, ze okazja czyni zlodzieja....Moze by ci tej torby nie rabnal
    gdybys trzymal ja przy dupie a nie zostawial w samochodzie....I tak juz na
    koniec to takich losi mi nie zal...Wysoka to cena za nauke ale jest duza
    szansa, ze nastepnym razem w samochodzie nie zostawi nawet drobiazgow....

  • 37. Data: 2009-07-06 14:27:53
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote in message

    > To jeszcz można dodać: "jeśli nie zrozumiesz to wsiadaj w pociag i śmigaj
    > na wschod tam znajdziesz więcej ziomali podzialających twój sposób
> [...]

    Jak ci ukradna torbe ze sprzetem to napisz na grupie....Nie sluchaj, ze sie
    go nie zostawia w samochodzie, nie sluchaj, ze trzeba miec torbe ciagle na
    widoku w zasiegu reki....Polska to kraj gdzie nic nie ginie...A jak zginie
    to na pewno sie odnajdzie....

  • 38. Data: 2009-07-06 14:29:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    de Fresz wrote:

    > A Ty? W Skandynawii? Czy uparcie nie dopuszczasz do świadomości realiów
    > życia w Polsce?

    Mówisz że co drugi Polak kradnie torbę pozostawioną w miejscu publicznym? Ty też
    ze slumsów?

  • 39. Data: 2009-07-06 14:31:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Virck wrote:

    > Doprawdy nic nie mozna na to poradzic, ze duza wiekszosc to durnie, ktorzy
    > traca wartosciowe przedmioty przez wlasna glupote.
    > I tak juz na
    > koniec to takich losi mi nie zal...

    Nie, ty nie jesteś ziomalem ze slumsów. Ty jesteś zwyczajnym śmieciem.

  • 40. Data: 2009-07-06 14:37:20
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Virck wrote:

> [...]
    > torbe ciagle na widoku w zasiegu reki....Polska to kraj gdzie nic nie
    > ginie...A jak zginie to na pewno sie odnajdzie....

    Ty jesteś naprawdę taki ograniczony, że nie rozumiesz o czym jest mowa czy
    tylko udajesz?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj