  • 21. Data: 2009-07-06 11:13:11
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message
    news:h2sg0v$bg9$2@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś złodziejem? Pytam serio.
    > --
    Nie jestem, nie bylem i nie bede. Jestem wyjatkowo ostrozny dlatego nigdy
    nie zostalem okradziony. Ucze sie na bledach innych....i wam rowniez
    polecam. Uczenie sie na bledach innych nie powoduje cierpienia z powodu
    utraty sprzetu przez wlasna glupote....

  • 22. Data: 2009-07-06 11:14:58
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Usjwo" <u...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > No i masz, nie dosc ze mu ukradli sprzet to jeszcze dostanie grzywne
    > albo pojdzie za to siedziec. Swiat sie konczy.

    Nie napisal jakie byly okolicznosci kradziezy. Ale moj brat pracuje w
    Policji i z jego opowiadan dokladnie wiem, ze ofiarami kradziezy np. sprzetu
    foto sa w zdecydowanej wiekszosci osoby, ktore wrecz sie o to prosily....

  • 23. Data: 2009-07-06 11:17:39
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message

    > W ten sposób rozumując jeśłi wyrwał Ci siłą to też jest Twoja wina bo
    > mogłeś trenować judo, zapasy albo inną dyscyplinę powodującą odpowiedni
    > wzrost sprawności fizycznej. A jeśli Ci zabrał bo dał Ci znienacka z tyłu
    > baseballem w łeb, to też jest Twoja wina - mogłeś w hełmie chodzić a żeby
    > nie zaszedł Cię od tyłu założyć sobie na ramieniu lusterko wsteczne:-(.
    >
    > Należy zachowac niezbędną czujność by nie ułatwiać życia złodziejom, ale
    > pisanie, ze winny kradzieży jest właściciel to przegięcie.

    Naturalnie, ze winny jest zlodziej, ktory ukradl...Zawsze mowielem, ze gdyby
    w Polsce ucinano chociaz po jednym palcu za kazda kradziez to na ulicach
    polowa spoleczenstwa chodzila by juz tylko z kikutami....
    Ale jezeli kradziez nie jest z napadu to znaczy, ze wlasciciel nie
    dopilnowal. Nie zachowal nalezytej ostroznosci...Moze byl roztargniony,
    zamyslony, zakochany, albo pod wplywem....Rownie bywa, ale zlodziej kradnie
    to co mu latwo wpada w reke....

  • 24. Data: 2009-07-06 11:20:41
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote in message

    > Pierdolisz synuś aż głowa boli. Przyczyną kradzieży jest popieprzona
    > psychika złodzieja, ty możesz to tylko ułatwić bądz utrudnić. Natomiast
    > wina jest po stronie kradnącego niezależnie czy miał jakieś ułatwienia czy
    > nie.

    Postaw swoja torbe na dachu samochodu i odejdz na pol godziny. Polowa ja
    zwinie tylko dlatego, ze stala bez opieki. Druga polowa zapewne przypilnuje
    zanim wrocisz aby ci oddac i powiedziec, ze zostawiles i ktos mogl
    ukrasc...-;)))
    Naturalnie jezeli to bedzie ta pierwsza polowa co ukradla to wina bedzie
    wylacznie zlodzieja. Wlasciciel przeciez zostawiajac ta torbe byl pewny, ze
    ta druga polowa ja przypilnuje.
    Ludzie pilnujcie swoich toreb a kradziezy doprawdy bedzie mniej....!

  • 25. Data: 2009-07-06 11:41:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Virck wrote:

    > Postaw swoja torbe na dachu samochodu i odejdz na pol godziny. Polowa ja
    > zwinie tylko dlatego, ze stala bez opieki.

    Gdzie ty się wychowałeś, w slumsach?

  • 26. Data: 2009-07-06 12:16:35
    Od: "KSC" <...@c...fm>

    > Oni to sobie tak usprawiedliwiają - "ja nie jestem złodziejem, to jego
    > wina, sam się prosił, mógł uważać".
    > --
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    Ubezpiecz sobie sprzet i pozwol zeby ci ukradli, zobaczysz jakie
    odszkodowanie dostaniesz.
    Trzeba jeszcze uwazac zeby nie zostac posadzonym o wspolprace ze zlodziejem.
    To sie nazywa niezachowanie nalezytych srodkow ostroznosci.
    Samochodow i mieszkan tez nigdy nie zamykacie?

    KSC

  • 27. Data: 2009-07-06 12:30:15
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Oni to sobie tak usprawiedliwiają - "ja nie jestem złodziejem, to jego
    > wina, sam się prosił, mógł uważać".

    W Moskwie na komisariat przylatuje obcokrajowiec, składa zgłoszenie
    kradzieży samochodu.
    - Gdzie stał wasz samochód?
    - O tam na ulicy.
    - Ile kosztował was samochód?
    - 10 tys dolarów.
    Milicjant prowadzi obcokrajowca do obrazu z Leninem. Co widzicie na tym
    obrazie?
    - Lenin.
    - A co trzyma w ręku?
    - No czapkę.
    - No widzicie, Lenin nie wypuszcza z ręki czapki za 5 rubli, a wy
    zostawiliście samochód za 10 tys dolarów na ulicy.

    A zostawienie sprzętu foto niepilnowanego, to proszenie się o kłopoty.
    Nic nie usprawiedliwia złodzieja, ale właściciel w takim wypadku
    wykazuje się lekkomyślnością. To nie jest rezerwat indian, gdzie wódz
    powiedział do kowboja, możesz zostawić swoje rzeczy przed tipi, w
    promieniu 500km nie ma białych, więc nic nie zginie.

    wer

  • 28. Data: 2009-07-06 13:32:44
    Od: "gautama" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości
    > Jezeli zlodziej nie wyrwal Ci sila na ulicy, w bramie czy gdziekolwiek a
    > ukradl ci z zaskoczenia po cichu to jest to TWOJA wina !

    noż ja pierniczę - a to Polska właśnie. Wiecie, jak spotykam takie poglądy,
    to na prawdę mam ochotę wyjechać gdzieś, gdzie to nie ofiara jest winna, a
    złodziej (oraz ci, którzy przyzwalają na kradzież, gwałt, bo "ofiara sama
    się prosiła").

  • 29. Data: 2009-07-06 13:45:26
    Od: h...@p...onet.pl

    > Policja napewno im w tym nie przeszkadzala, bo
    > jest zajeta pilnowaniem dzien i noc zydowskiej synagogi.
    > StaM

    No, i pewnie jeszcze pilnowali wszechobecnych rowerow (cyklisci) i zabezpieczali
    tajne spotkania dla wybranego grona (masoni)

    s.

  • 30. Data: 2009-07-06 13:46:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    h...@p...onet.pl wrote:

    > No, i pewnie jeszcze pilnowali wszechobecnych rowerow (cyklisci) i zabezpieczali
    > tajne spotkania dla wybranego grona (masoni)

    I nachalnie promowali homoseksualizm.