  • 1. Data: 2009-07-03 08:30:22
    Temat: Re: czyszczenie matrycy
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-07-03, pią o godzinie 07:13 +0200, Witek Kaszkin pisze:
    > Użytkownik "Krasnal" <k...@o...pl> napisał

    > Są rózne patyczki, jedne lepsze, drugie gorsze,
    > ja zawsze najpierw dmuchnę gruszką,
    > potem czyszczę właśnie patyczkiem do uszu,
    > i jakoś z tego powodu problemów nie mam -
    > zbieram to, co widać pod światło - nie jest to metoda
    > idealna, ale bardzo szybka i bez zbędnych ceregieli.
    > Nabrałem się kiedyś na jakiegoś lenspena za xdziesiąt zł,
    > i jest wg mnie gorszy od patyczka, poszedł do śmieci.

    Ja też najpierw dmucham gruszką, później bardzo delikatnie pędzelkiem.
    To z reguły wystarcza. Jak nie to bardzo delikatnie patyczkiem, na który
    wcześniej delikatnie dmucham, aby zdmuchnąć ewentualne ciciki.
    G1 ma odsłoniętą matrycę i trochę się tam syfu lubi czepić. Za to nie
    muszę mieć naładowanych akumulatorów podczas czyszczenia ;)

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy