  • 1. Data: 2011-01-21 12:35:51
    Temat: Totalna inwigilacja w Plusie?
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Jestem po rezygnacji z abonamentu w Plusie. Przechodze do Playa. Zadzwoniono do mnie
    z 2699 z jakas oferta okazyjna, zebym tylko zostal w abonamencie. Co prawda jestem
    juz zdecydowany ze koncze wspolprace z Plusem, poprosilem jednak o wyslanie oferty na
    maila i o kontakt za kilka dni. No i oczywiscie zadzwoniono do mnie dzisiaj... ale na
    inny numer (sic!). Byl to kupiony jaki rok temu simplus do obslugi Allegro, ktory tez
    pewnie na dniach przerzuce do Playa. Zas laska z 2699 , spytana skad ma numer
    simplusa oznajmila, ze numer abonamentowy mialem akurat wylaczony to wybrala drugi
    dostepny z bazy danych.

    I teraz rodzi sie pytanie: Skad ten drugi numer znalazl sie w bazie Plusa na koncie
    mojej firmy, skoro nigdy nawet go nie rejestrowalem, kupilem okazyjnie w innym
    miescie, bo numer mi sie spodobal, nie wykonywalem polaczen miedzy tymi dwoma
    numerami (nie bede przeciez dzwonil do siebie), ale za to zdarzylo mi sie zadzwonic
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    Jakies pomysly?

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2011-01-21 12:38:53
    Temat: Re: Totalna inwigilacja w Plusie?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 13:35:51 +0100, VomitroN napisał(a):

> [...]
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    Zadzwoniłeś kiedyś z abonamentowego do BOK w sprawie simplusa (żeby
    zaoszczędzić) albo coś w ten deseń.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 3. Data: 2011-01-21 14:32:24
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

> [...]
    >
    > Zadzwoniłeś kiedyś z abonamentowego do BOK w sprawie simplusa (żeby

    Nie przypominam sobie takiego polaczenia, bo i nie bylo takiej potrzeby.

  • 4. Data: 2011-01-21 14:34:38
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-21 13:35, VomitroN pisze:
> [...]
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    Nie masz bladego pojęcia jak zaawansowane metodyki analityczne są
    stosowane przez Plusa (i innych też) w stosunku do klientów, jakie
    totalne ilości danych są obrabiane przez kilkudziesięcioosobowy zespół
    wysokiej klasy specjalistów...

    Generalnie, nie dziw się ;-0 aczkolwiek pomysłów nie mam. Może dzwoniłeś
    z tego numeru albo na ten numer dzwoniły podobne nr jak na ten twój drugi?

    GB

  • 5. Data: 2011-01-21 14:47:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.01.2011 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    Doładowania. Nigdy nie doładowywałeś prepaida z konta postpaid? Nie brałeś
    faktury na doładowanie prepaida? Nie płaciłeś za doładowanie przelewem z
    tego samego konta bankowego, z którego płacisz za abonament?
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2011-01-21 14:52:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Samotnik" napisał w wiadomości grup
    domain...
    > Doładowania. Nigdy nie doładowywałeś prepaida z konta postpaid? Nie brałeś
    > faktury na doładowanie prepaida? Nie płaciłeś za doładowanie przelewem z
    > tego samego konta bankowego, z którego płacisz za abonament?

    FB ma jeszcze większą inwigilację.

  • 7. Data: 2011-01-21 14:59:45
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie, nie dziw się ;-0 aczkolwiek pomysłów nie mam. Może dzwoniłeś
    > z tego numeru albo na ten numer dzwoniły podobne nr jak na ten twój drugi?

    No przeciez napisalem, ze kilka razy dzwonilem z obu telefonow na te same numery. Ale
    to byly naprawde sporadyczne polaczenia. Przeciez kojarzac w tej sposob wspolne
    polaczenia, moze sie okazac, ze skoro kilka razy zadzwonilem po prostytutke, to teraz
    w przyporzadkowanej bazie danych do mojego konta, pojawia sie wszyscy klienci tego
    samego burdelu :)

    Generalnie te dwa numery sluza mi do zupelnie innych zastosowan wiec nie powinny byly
    "sie znac".Stad moje wielkie zdziwienie. Bowiem, pierwszy to firmowy na abonament
    wiec klienci, rodzina, i wszystko co sie obskakuje telefonicznie do powrotu do domu.
    Drugi numer to niezarejestrowany prepaid do obslugi Allegro.

  • 8. Data: 2011-01-21 15:37:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    VomitroN napisa?(a):

    [...]

    > Jakies pomysly?

    Być może używałeś naprzemiennie obu kart w tym samy aparacie
    telefonicznym?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-01-21 19:44:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-21 15:59, VomitroN pisze:
    (...)
    > Generalnie te dwa numery sluza mi do zupelnie innych zastosowan wiec nie
    > powinny byly "sie znac".

    Jak chcesz numery, które nie powinny się znać, to należało skorzystać
    z prepaida innego operatora.

> [...]
    > abonament wiec klienci, rodzina, i wszystko co sie obskakuje
    > telefonicznie do powrotu do domu. Drugi numer to niezarejestrowany

    Najwyraźniej związek się pojawił i to całkiem materialny...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2011-01-22 00:00:41
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał

    > Jakies pomysly?

    Marketing. Nieważne, że do pewnego stopnia nieetyczny. Ważne, że skuteczny.

    A jako firma nic nie wskórasz. Jako fizyczny mógłbyś powalczyć pod rękę z
    GIODO a tak, to... Po takim numerze z ich strony zmieniłbym operatora z
    uzasadnieniem "dlatego, że jestem śledzony" :)

    M.