  • 1. Data: 2011-01-20 19:07:55
    Temat: SMS na numer 60400 w Orange
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dostałam spam od Orange.
    Zanim wysłałam tego sms-a na numer 60400 poszukałam na google informacji
    na ten temat.
    Warto przeczytać:
    http://tomasz.topa.pl/60400-w-orange.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-01-20 19:57:53
    Temat: Re: SMS na numer 60400 w Orange
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 20 Jan 2011 20:07:55 +0100, animka wrote:

    > Dostałam spam od Orange.
    > Zanim wysłałam tego sms-a na numer 60400

    Ciekawe czy z takim samym zapałem odpisujesz na różne oferty tańszej
    viagry, które zapewne dostajesz na pocztę elektroniczną.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 3. Data: 2011-01-27 14:26:09
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 20 Sty, 20:57, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ciekawe czy z takim samym zapałem odpisujesz na różne oferty tańszej
    > viagry, które zapewne dostajesz na pocztę elektroniczną.

> [...]

    Ale czemu sie czepiasz. Dobrze, ze wkleil link. Tam jest chyba ilnk do
    regulaminu i wiadomo, ze chodzi o loterie Audi. Niekomu przeciez nei
    zaszkodzi.

  • 4. Data: 2011-03-15 11:30:37
    Od: bobixx <p...@g...com>

    On 27 Sty, 09:26, Jurek Jurek <t...@g...com> wrote:

    > Ale czemu sie czepiasz. Dobrze, ze wkleil link. Tam jest chyba ilnk do
    > regulaminu i wiadomo, ze chodzi o loterie Audi. Niekomu przeciez nei
    > zaszkodzi.

    orangutany to pazerne lewusy. wystrzegajcie się tej sieci! a swoją
    drogą - kasować wszystko co nie jest ze znanego numeru i nie czytać.
    orangutany w końcu dadzą się siana lub wymyślić będą musieli nowy
    wałek.