    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Totalna inwigilacja w Plusie?
    Date: Fri, 21 Jan 2011 12:38:53 +0000

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 13:35:51 +0100, VomitroN napisał(a):

    > I teraz rodzi sie pytanie: Skad ten drugi numer znalazl sie w bazie Plusa na koncie
    mojej firmy, skoro nigdy nawet go nie rejestrowalem, kupilem okazyjnie w innym
    miescie, bo numer mi sie spodobal, nie wykonywalem polaczen miedzy tymi dwoma
    numerami (nie bede przeciez dzwonil do siebie), ale za to zdarzylo mi sie zadzwonic
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    > Jakies pomysly?

    Zadzwoniłeś kiedyś z abonamentowego do BOK w sprawie simplusa (żeby
    zaoszczędzić) albo coś w ten deseń.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł