    Date: Fri, 21 Jan 2011 15:34:38 +0100
    From: GB <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Totalna inwigilacja w Plusie?

    W dniu 2011-01-21 13:35, VomitroN pisze:
    > Jestem po rezygnacji z abonamentu w Plusie. Przechodze do Playa. Zadzwoniono do
    mnie z 2699 z jakas oferta okazyjna, zebym tylko zostal w abonamencie. Co prawda
    jestem juz zdecydowany ze koncze wspolprace z Plusem, poprosilem jednak o wyslanie
    oferty na maila i o kontakt za kilka dni. No i oczywiscie zadzwoniono do mnie
    dzisiaj... ale na inny numer (sic!). Byl to kupiony jaki rok temu simplus do obslugi
    Allegro, ktory tez pewnie na dniach przerzuce do Playa. Zas laska z 2699 , spytana
    skad ma numer simplusa oznajmila, ze numer abonamentowy mialem akurat wylaczony to
    wybrala drugi dostepny z bazy danych.

    > I teraz rodzi sie pytanie: Skad ten drugi numer znalazl sie w bazie Plusa na koncie
    mojej firmy, skoro nigdy nawet go nie rejestrowalem, kupilem okazyjnie w innym
    miescie, bo numer mi sie spodobal, nie wykonywalem polaczen miedzy tymi dwoma
    numerami (nie bede przeciez dzwonil do siebie), ale za to zdarzylo mi sie zadzwonic
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    > Jakies pomysly?

    Nie masz bladego pojęcia jak zaawansowane metodyki analityczne są
    stosowane przez Plusa (i innych też) w stosunku do klientów, jakie
    totalne ilości danych są obrabiane przez kilkudziesięcioosobowy zespół
    wysokiej klasy specjalistów...

    Generalnie, nie dziw się ;-0 aczkolwiek pomysłów nie mam. Może dzwoniłeś
    z tego numeru albo na ten numer dzwoniły podobne nr jak na ten twój drugi?

    GB