  • 1. Data: 2011-01-21 13:09:29
    Temat: Infolinia
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jak jest z tą infolinią 801545454 ?
    Nieznany +48801545454
    dodaj kontakt Tlenofon 05 sty 14:09 23m 25s 0.35* 8.40

    Skoro to infolinia to powinno być chyba naliczane jak za 1 impuls lub 1
    zł za całe połączenie ?

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-01-21 16:07:28
    Temat: Re: Infolinia
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-21 14:09, animka pisze:
> [...]
    > dodaj kontakt Tlenofon 05 sty 14:09 23m 25s 0.35* 8.40
    >
    > Skoro to infolinia to powinno być chyba naliczane jak za 1 impuls lub 1

    stosując sie do twego stylu odpowiem tak:

    oczywiście masz rację, moznaby to zrobic tak jak piszesz, kalafior jest
    zielony ale jak dojrzewa to trampki na przecenie i jest biały w czwartek
    bedzie padać

  • 3. Data: 2011-01-22 01:52:56
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent animka nadaje:
    > Skoro to infolinia to powinno być chyba naliczane jak za 1 impuls lub
    > 1 zł za całe połączenie ?

    Ceny powinny być naliczane zgodnie z cennikiem Twojej taryfy u Twojego
    operatora. Jeśli są naliczane niezgodnie z cennikiem to pozostaje
    reklamacja.

  • 4. Data: 2011-01-22 11:14:32
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście masz rację, moznaby to zrobic tak jak piszesz, kalafior jest
    > zielony ale jak dojrzewa to trampki na przecenie i jest biały w czwartek
    > bedzie padać

    Mistrz! ;-)

  • 5. Data: 2011-01-22 14:32:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 02:52, JanKo pisze:
    > Agent animka nadaje:
    >
    > Ceny powinny być naliczane zgodnie z cennikiem Twojej taryfy u Twojego
    > operatora. Jeśli są naliczane niezgodnie z cennikiem to pozostaje
    > reklamacja.

    W tym voip- FrrecoNet (dawniej Tlenofon) mają w cenniku po 35 groszy za
    minutę. To jest skandal. Tak jak w normalnych telefonach tepsy.
    Teraz już z FreecoNet nigdy na infolinię nie zadzwonię.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-22 15:43:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > W tym voip- FrrecoNet (dawniej Tlenofon) mają w cenniku po
    > 35 groszy za minutę. To jest skandal. Tak jak w normalnych
    > telefonach tepsy.

    O, to już w TP SA nie naliczają co 3 minuty? To słusznie zrezygnowałem.

    JoteR

  • 7. Data: 2011-01-22 17:30:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 16:43, JoteR pisze:

    > O, to już w TP SA nie naliczają co 3 minuty? To słusznie zrezygnowałem.

    To ja chyba niesłusznie, bo we FreecoNet nalicza co 1 minutę (normalnie
    jakieś 9 gr.), a tę infolinię po 35 grodzy za minutę.
    Mądry Polak po szkodzie. Mogłam jeszcze na inny numer, do LG Electronics
    zadzwonić, nie na infolinię. Jeszcze byłam taka głupia, że z grzeczności
    pozostałam po rozmowie z panią konsultlantką na infoliniii, żeby
    odpowiedzieć na pytania ankietowe!

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-23 12:14:22