    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Totalna inwigilacja w Plusie?
    Date: Fri, 21 Jan 2011 14:47:25 +0000 (UTC)

    Dnia 21.01.2011 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:
    > Jestem po rezygnacji z abonamentu w Plusie. Przechodze do Playa. Zadzwoniono do
    mnie z 2699 z jakas oferta okazyjna, zebym tylko zostal w abonamencie. Co prawda
    jestem juz zdecydowany ze koncze wspolprace z Plusem, poprosilem jednak o wyslanie
    oferty na maila i o kontakt za kilka dni. No i oczywiscie zadzwoniono do mnie
    dzisiaj... ale na inny numer (sic!). Byl to kupiony jaki rok temu simplus do obslugi
    Allegro, ktory tez pewnie na dniach przerzuce do Playa. Zas laska z 2699 , spytana
    skad ma numer simplusa oznajmila, ze numer abonamentowy mialem akurat wylaczony to
    wybrala drugi dostepny z bazy danych.

    > I teraz rodzi sie pytanie: Skad ten drugi numer znalazl sie w bazie Plusa na koncie
    mojej firmy, skoro nigdy nawet go nie rejestrowalem, kupilem okazyjnie w innym
    miescie, bo numer mi sie spodobal, nie wykonywalem polaczen miedzy tymi dwoma
    numerami (nie bede przeciez dzwonil do siebie), ale za to zdarzylo mi sie zadzwonic
    do osob prywatnych, znajdujacych sie w ksiazkach telefonicznych obydwu telefonow.

    > Jakies pomysly?

    Doładowania. Nigdy nie doładowywałeś prepaida z konta postpaid? Nie brałeś
    faktury na doładowanie prepaida? Nie płaciłeś za doładowanie przelewem z
    tego samego konta bankowego, z którego płacisz za abonament?
    --
    Samotnik