  • 11. Data: 2014-03-23 10:42:37
    Temat: Re: Telefon dla seniora
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-03-23 10:30, Borneq pisze:

    > Chodzi o to, że te z klapką blokowanie mają na otwarcie klapki? Chyba
    > mój wybór zawęzi się do tych klapkowych.

    Odbierasz rozmowę przez otwarcie klapki, kończysz zamykając.
    Klapka chroni klawisze przed przypadkowym naciśnięciem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 12. Data: 2014-03-23 11:28:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 22 Mar 2014 19:56:43 +0100, Borneq <b...@a...hidden.pl>
    wrote:

    >Który z telefonów:
    >Alcatel CP-100
    >M-LIFE ML0608
    >MaxCom MM131
    >myPhone 1082
    >OLYMPIA VOX
    >SAMSUNG E1150
    >SAMSUNG E1200
    >Samsung GT-E1200
    >nie ma beznadziejnego odblokowywania klawiatury, typu naciśnięcie
    >jednego wielofunkcyjnego klawisza, potem szybko aby się nie obraził
    >naciśnięcie innego.

    Mam Samsunga E1080 czyli pewnie będzie tak samo jak w E1200 czy E1150
    bo to nowsze wersje tego telefonu. Blokowanie i odblokowywanie polega
    na dłuższym przytrzymaniu klawisza * więc praktycznie zero problemów.
    Wszystko jednym klawiszem.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-03-23 11:30:27
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 23 Mar 2014 00:06:42 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Hm, a czym rozni sie Samsung E-1200 od Gt-E1200?
    >W kazdym razie - nie polecam. Podobnie jak E1150.
    >Zdaje sie ze fatalna jakosc dzieku.

    Bez przesady na E1080 z dźwiękiem nie ma problemu a te wymienione to
    praktycznie nowsze modele E1080.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-03-23 11:32:56
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 23 Mar 2014 11:28:54 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >bo to nowsze wersje tego telefonu. Blokowanie i odblokowywanie polega
    >na dłuższym przytrzymaniu klawisza * więc praktycznie zero problemów.

    i jeszcze jedno, telefon ma w miarę wygodne i duże klawisze, ale za to
    ekran jest mały, wyraźny ale mały więc nie wiem czy będzie pasował
    starszej osobie.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-03-23 11:56:15
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > i jeszcze jedno, telefon ma w miarę wygodne i duże klawisze, ale za to
    > ekran jest mały, wyraźny ale mały więc nie wiem czy będzie pasował
    > starszej osobie.

    U mnie starsza osoba w rodzinie używa Motoroli F3. Niestety, ma jedną
    drobną wadę - dość łatwo wyciszyć w niej dzwonek naciskając "kursor w
    dół". Zwróć i na to uwagę.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2014-03-23 19:20:21
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-03-23 11:56, Grzexs pisze:
    > U mnie starsza osoba w rodzinie używa Motoroli F3. Niestety, ma jedną
    > drobną wadę - dość łatwo wyciszyć w niej dzwonek naciskając "kursor w
    > dół". Zwróć i na to uwagę.

    To wada, nawet moja Xperia E na Androidzie czasem miała bez powodu
    wyciszone dzwonki

  • 17. Data: 2014-03-25 11:26:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o...@4...com>,
    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > Bez przesady na E1080 z dźwiękiem nie ma problemu a te wymienione to
    > praktycznie nowsze modele E1080.

    Jak nie ma, jak ma.
    Z moich i znajomycho doswiadczen.
    --
    TA

  • 18. Data: 2014-03-28 02:15:48
    Od: "dizel" <x...@x...xx>

    T...@s...in.the.world<> wrote:

    > Jak nie ma, jak ma.
    > Z moich i znajomycho doswiadczen.

    No to nie wiem dla mnie dźwięk jest ok, korzystam z plusa w tym telefonie i normalnie
    słychać. Sw/hw ver. rev 0.1

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 19. Data: 2014-03-28 03:51:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lh2ifu$rj6$1@node2.news.atman.pl>, "dizel" <x...@x...xx>
    wrote:

    >No to nie wiem dla mnie dzwiek jest ok, korzystam z plusa w tym
    >telefonie i normalnie slychac.

    AFAIR nie chodzilo o dzwiek sluchawki tylko mikrofon.
    Na pewno znajomi nie narzekaja?
    --
    TA

  • 20. Data: 2014-03-28 12:40:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 28 Mar 2014 03:51:05 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >AFAIR nie chodzilo o dzwiek sluchawki tylko mikrofon.
    >Na pewno znajomi nie narzekaja?

    Nie zdarzyło się jeszcze.