  • 1. Data: 2014-03-17 13:22:16
    Temat: Gdzie się podziały tamte startery OFnK
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    niezapomniane?
    z 6-8 GB ważne rok za 30zł na alle?
    Źle szukam, zaćmiło mnie, czy zniknęły?
    Co w alternatywie, jeśli komuś Aero2 jednak za wolne albo "w tej okolicy
    nie działa"?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2014-03-17 13:35:43
    Temat: Re: Gdzie się podziały tamte startery OFnK
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-17 13:22, sqlwiel pisze:
    > niezapomniane?
    > z 6-8 GB ważne rok za 30zł na alle?
    > Źle szukam, zaćmiło mnie, czy zniknęły?
    > Co w alternatywie, jeśli komuś Aero2 jednak za wolne albo "w tej
    > okolicy nie działa"?

    Co do tych starterów to nie mam pojęcia, ale gdy już miarka się przelawa
    w niedogodnościach AERO2 to dla odreagowania kupuję starter Plusa i
    doładowuje za 100zł (15GB) i mam 3-4 miesiące względnie szybkiego netu.
    Jest to w moim przypadku najlepsza odtrutka od Aero2, wszystkie
    pozostałe firmy mają gorsze warunki.

  • 3. Data: 2014-03-17 14:47:18
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:
> [...]
    > doładowuje za 100zł (15GB) i mam 3-4 miesiące względnie szybkiego netu.
    > Jest to w moim przypadku najlepsza odtrutka od Aero2, wszystkie

    W starszej taryfie iPlusa na kartę było za 100 zł 6GB do wykorzystania w
    ciągu 6 miesięcy. No i działa "teleprzelew", czyli te 100 zł można
    przelać sobie na normalnego simplusa i wykorzystać do dzwonienia itp.
    Być może można jeszcze dorwać gdzieś kartę SIM z taką taryfą na którymś
    ze znanych serwisów aukcyjnych.

  • 4. Data: 2014-03-17 17:07:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 17 Mar 2014 14:47:18 +0100, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >przelać sobie na normalnego simplusa i wykorzystać do dzwonienia itp.
    >Być może można jeszcze dorwać gdzieś kartę SIM z taką taryfą na którymś

    ale po co?
    W nowej taryfie plus internet na kartę masz to:
    http://internet.plus.pl/indywidualni/promocje/plus-i
    nternet-na-karte/doladowania
    12,5gb na 4 miesiące, jak doładujesz za 150 masz na 150 dni jeszcze
    więcej środków.
    Karty z 12,5 gb na allegro chodzą po około 60zł.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-03-17 17:27:50
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 17:07:52 +0100, dizel napisał(a):

> [...]
    nternet-na-karte/doladowania
    > 12,5gb na 4 miesiące, jak doładujesz za 150 masz na 150 dni jeszcze

    Szału nie ma, ledwo dorównuje playowi.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 6. Data: 2014-03-17 17:34:13
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    nternet-na-karte/doladowania

    > Szału nie ma, ledwo dorównuje playowi.

    T-Mobile 6GB na 30 dni za 30 zł.

  • 7. Data: 2014-03-17 17:41:09
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-17 17:34, Jingiel pisze:

    > T-Mobile 6GB na 30 dni za 30 zł.
    30zł za 30 dni to jeszcze bardziej szału nie ma. To 360zł na rok.
    Ja ciągnę w drugą stronę. Karta tania, limit nieduży (bez znaczenia, czy
    5GB, czy 15GB), ale ważne rok (wsadzić w tableta i zapomnieć)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2014-03-17 19:44:10
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:

> [...]
    nternet-na-karte/doladowania
    > 12,5gb na 4 miesiące, jak doładujesz za 150 masz na 150 dni jeszcze

    Nieźle, ciekawe czy działa "Teleprzelew".

    > Karty z 12,5 gb na allegro chodzą po około 60zł.

    Chyba nie rozumiem - ktoś zasilił za 100 zł i sprzedaje za 60 zł?

  • 9. Data: 2014-03-17 19:51:38
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-17 19:44, Poldek pisze:

    nternet-na-karte/doladowania

    > Nieźle, ciekawe czy działa "Teleprzelew".

    > Chyba nie rozumiem - ktoś zasilił za 100 zł i sprzedaje za 60 zł?
    Najwyraźniej działa "teleprzelew", zasilasz, masz internet a kasa idzie
    na na inne konto

  • 10. Data: 2014-03-17 20:26:20
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-17 19:51, DanW pisze:

> [...]

    Jak długo ważne? (Nie chce mi się szukać...)

    > Najwyraźniej działa "teleprzelew", zasilasz, masz internet a kasa idzie
    > na na inne konto

    Dokładnie tak samo działało OFnK zanim wyłączyli przelew SMS. Niestety,
    wszystko co dobre, to ktoś musi spieprzyć. ;)
    I w ten sposób zostałem z palcem w ... z kilkoma kartami powtykanymi w
    różne sloty, na których jest po kilkadziesiąt zł do wygadania, tylko
    gadać nie ma jak...
    A może ktoś mi powie, może jest jakiś sposób, żeby gadać z karty
    wetkniętej do modemu w laptopie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.