  • 1. Data: 2014-03-19 13:43:36
    Temat: Aplikacja do automatyzacji sterowania przekazywaniami
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Witam

    Mam smartfona z Androidem. Gdy jestem w domu, najczęściej ustawiam
    przekazywanie z komórki (po 5 sekundach) na stacjonarny VoIP.

    Lepiej mi się rozmawia.

    Gdy wychodzę z domu czasem zapominam zdjąć przekazywanie i nie zdążę
    odebrać po 5 sekundach (z tego tez powodu nie ustawiam przekazywania
    bezwarunkowego). Czasu nie zwiekszam, bo o to chodzi, by - gdy jestem w
    domu - jak najszybciej bylo ono realizowane.

    Poszukuje aplikacji, ktora "wykryłaby", że wychodzę z domu - najprościej
    po prostu przy wyjściu z zasięgu domowego WiFi - i wyłączałaby wówczas
    przekazywanie, a po powrocie je znów włączała.

    Pewnie zagłębiając się w Androida można samemu taką prostą apkę bez
    wodotryskającego interfejsu napisać, ale... - może jest coś gotowego?

    Zna ktoś coś?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2014-03-19 18:22:57
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Zna ktoś coś?
    są takie programy. miałem na starym telefonie taki jeden, ale jest to
    trudne w konfiguracji, więc z braku czasu nie uruchamiałem. Tytuł i
    wogóle zamysł znalazłem na antapss.pl. Jak nikt Ci nie podsunie gotowca
    to tam szukaj
    ToMasz

  • 3. Data: 2014-03-19 18:38:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-03-19 13:43, SDD wrote:
> [...]
    >
    > Pewnie zagłębiając się w Androida można samemu taką prostą apkę bez
    > wodotryskającego interfejsu napisać, ale... - może jest coś gotowego?

    np.Llama

  • 4. Data: 2014-03-20 02:29:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-19 13:43, SDD pisze:

    > Poszukuje aplikacji, ktora "wykryłaby", że wychodzę z domu - najprościej
    > po prostu przy wyjściu z zasięgu domowego WiFi - i wyłączałaby wówczas
    > przekazywanie, a po powrocie je znów włączała.

    Obawiam się, że przekierowania żadna aplikacja ani skrypt nie zrealizuje.

  • 5. Data: 2014-03-20 10:52:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Mar 2014 02:29:37 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Obawiam się, że przekierowania żadna aplikacja ani skrypt nie
    zrealizuje.

    Można gdy operator umożliwia przekazywanie rozmów przez kody mmi:

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Call_forwarding

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-03-20 12:27:15
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-20 10:52, Marek pisze:
    > zrealizuje.
    >
    > Można gdy operator umożliwia przekazywanie rozmów przez kody mmi:
    >
    > http://en.m.wikipedia.org/wiki/Call_forwarding

    Ja ustawiłem przekazywanie połączeń "gdy zajęty", jak dzwoni telefon to
    wciskam czerwoną słuchawkę i połączenie jest przekazywane. Działa mi to
    w samochodzie, w którym mam wbudowany telefon z inną kartą sim. W domu
    pewnie mniej praktyczne.
    Pozdrawiam Dan.

  • 7. Data: 2014-03-20 15:53:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-20 10:52, Marek pisze:
    > zrealizuje.
    >
    > Można gdy operator umożliwia przekazywanie rozmów przez kody mmi:
    >
    > http://en.m.wikipedia.org/wiki/Call_forwarding

    Przepraszam, ale o czym piszesz?

  • 8. Data: 2014-03-20 19:08:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Przepraszam, ale o czym piszesz?

    Nie widzisz URL ?

  • 9. Data: 2014-03-20 19:09:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Obawiam się, że przekierowania żadna aplikacja ani skrypt nie zrealizuje.

    Przecież telefon już to robi jak sobie ustawiasz przekierowanie

  • 10. Data: 2014-03-21 00:54:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Mar 2014 15:53:03 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Przepraszam, ale o czym piszesz?

    Miało być:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Call_forwarding#Keypad_