  • 21. Data: 2014-04-03 12:27:51
    Temat: Re: Telefon dla seniora
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-03-22 08:16, Atlantis pisze:
    > Do oczywistych wymogów należą duże klawisze, czytelny wyświetlacz i duża
    > głośność zarówno dzwonka jak i słuchawki.

    Jeśli chodzi o klapkowe (bez problemów z odblokowaniem) to Nokia 2720 o
    i 2760, ale niepokoi mnie czy jest już tam nowszy typ ładowania - przez USB.

  • 22. Data: 2014-04-03 12:29:51
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-03 12:27, Borneq pisze:

    > Jeśli chodzi o klapkowe (bez problemów z odblokowaniem) to Nokia 2720 o
    > i 2760, ale niepokoi mnie czy jest już tam nowszy typ ładowania - przez
    > USB.

    Szukam tel , który:
    - ładowanie przez USB
    - klapkowy, rozsuwany, bez problemów z blokowaniem
    - głosny dzwonek i głosnik, przypadkowo sie nie przycisza

  • 23. Data: 2014-04-03 20:58:55
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-03 12:29, Borneq pisze:
    > Szukam tel , który:
    > - ładowanie przez USB
    > - klapkowy, rozsuwany, bez problemów z blokowaniem
    > - głosny dzwonek i głosnik, przypadkowo sie nie przycisza

    Decyzja: SAMSUNG GT-C3520