  • 41. Data: 2021-07-25 11:43:14
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.07.2021 o 14:52, _Master_ pisze:

    > Ja nie mam zachcianek. Chcę żyć jak do tej pory.
    >
    > Nie masz prawa mnie zmuszać do ZMIAN.
    >
    > Możemy o tym sobie tu podyskutować albo możesz wygrać wybory w tfuu
    > demokracji i uchwalić prawo że gejowi trzeba salutować na ulicy i
    > schodzić z drogi. Nie ma problemy. Ja się dostosuję. Niechętnie ale
    > będę salutował. Ja przestrzegam PRAWA.

    Jak to nie masz, nie marzy Ci się utrzymanie statusu odmieńców na
    poziomie podludzi?

    Poza tym kto Ci nakazuje coś zmieniać?

    I nie myl tzw wyborów potencjalnej kanalii i jej prawem do segregacji i
    pomiatania innymi ludźmi.

    To Cie tylko stawia w złym świetle, bardzo złym świetle, a ty zdaje się
    masz to za cnotę.

  • 42. Data: 2021-07-25 11:49:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.07.2021 o 14:59, _Master_ pisze:

    > Już napisałem. Tępy jesteś WRÓĆ! Ubogi umysłowo ;-)

    Przypomnij.

    > Dalej jest napisane że "kobiety i mężczyzny".
    >
    > Gdyby Kalisz chciał żeby tam było napisane inaczej to na pewno by
    > INACZEJ NAPISAŁ
    >
    > Tak wiem. Są cwaniacy co interpretują to inaczej bo język cokolwiek
    > nie nowoczesny tam użyty. Ale intencja ustawodawcy JASNO wyrażona.
    >
    > Nie ma problemu. Zmieniamy konstytucję i będą małżeństwa nawet
    > międzygatunkowe ;)

    A co z innymi? Co to za akt prawny i gdzie powaga tego skoro nie ma w
    nim wzmianki o odmieńcach. Nie o Kaliszu gadamy a o Tobie i twoim
    zachowaniu, oczywiście różnicy między Tobą a Kaliszem nie ma żadnej,. Co
    ja gadam - Rychu jest dużo gorszy, przez lata miał okazję cos dla LGBT
    zrobić, tymczasem współuczestniczył tylko w smażeniu konstytucji która
    tych ludzi kopie w jaja, i nie tylko w jaja. Jednym słowem kolejny
    brunatny który usiłuje pozować na czerwonego.

    > dlaczego więc niektórym ludziom się tego
    >
    > Bo prawo nie pozwala.

    A Ty?

    > Problem jest w przepisach. Drugi problem to brak chęci zmiany tych
    > przepisów w tfuuu demokracji.
    > Ja nikomu nic nie zabraniam. 99% problemów gejwoskich ze "związkami"
    > można rozwiązać na podstawie dziś obowiązujących przepisów.
    >
    > AAAA ten jeden procent... No SORRY. Nikt nie ma WSZYSTKIEGO

    Problem jest m.in w Tobie i p Gronkiewicz Waltz czy Kaliszu, i wam
    podobnym a nie przepisach.

  • 43. Data: 2021-07-25 11:50:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.07.2021 o 15:23, _Master_ pisze:

    > Mi przeszkadza bo to jest niezgodne z prawem

    > A w którym to periodyku takie "wiadomości"? jedziesz propagandą a j Ci
    > ciągle odpowiadam argumentami prawnymi.

    Pokaż mi choć jeden przypadek w "czerwony" prowadzi wojnę o przywileje
    (wzgledem innych) dla siebie.

    > Terrorem chcesz po faszystowsku WYTŁUMACZAĆ i EDUKOWAĆ.
    > Gdzie Twoje poszanowanie dla godności drugiego człowieka.
    > I dlaczego bezczelnie uważasz że Twoja "wiara" jest lepsza niż moje
    > przywiązanie do prawa?

    Jak wytłumaczyć zakałom gatunku ludzkiego że źle się prowadzą? Można
    oczywiście poprzez uczciwą pracę, Jednak eksperyment ten był już
    praktykowany przez pseudokomuchów, i wyszło z tego tylko ogólne
    przeświadczenie o wielkiej krzywdzie że im kazano na miskę zupy
    samodzielnie zapracować.

    Jeżeli masz jakąś metodę aby wyedukować "szlachcica" żeby wreszcie do
    niego dotarło że jest tylko człowiekiem jak inni na ulicy (i poza nią)
    to chętnie posłucham.

  • 44. Data: 2021-07-25 11:56:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-25-lipca-2021 o 11:43, trybun pisze:
    > Poza tym kto Ci nakazuje coś zmieniać?

    Związek małżeński faceta z facetem jest zmianą.
    Ideologiczną, światopoglądową, a nawet budżetową.

    Mam prawo się na to nie zgadzać i normalnie żyć.

    Zmuście mnie ustawą? Nie macie poparcia? O jak przykro ;-)

    Tak działa tfuuuu demokracja

    Propaganda choćby nie wiem jak nasilona na razie NIE WYSTARCZY a
    deprecjonowanie, poniżanie, segregowanie ludzi na tych GORSZYCH ZLE
    MYŚLĄCYCH to czysty FASZYZM

  • 45. Data: 2021-07-25 12:43:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-25-lipca-2021 o 11:49, trybun pisze:
    > A co z innymi? Co to za akt prawny i gdzie powaga tego skoro nie ma w
    > nim wzmianki o odmieńcach.

    Tym gorzej dla odmieńców bo nie wiadomo czego się domagają.

    Uprzejmości na ulicach? Chcą na ten temat wprowadzać ustawy?

    Ma być ustawa że odmieńca nie wolno bić? Że należy mu się praca,
    dobrobyt, szczęście i szacunek?

    A teraz wolno bić?

    Nie o Kaliszu gadamy a o Tobie i twoim
    > zachowaniu,

    No właśnie. Dlaczego rozmawiamy o moim zachowaniu a nie o zachowaniu
    Twoim? Chcesz mnie zmieniać, zmieniać moje postępowanie, moje gosowanie
    przy urnie..

    Dlaczego chcesz mnie zmieniać? Zrobiłem Ci KRZYWDĘ?

    > A Ty?

    Ja stosuję się do prawa. Wiele razy już to napisałem. Wiele razy też
    przyznałem że jak prawo się zmieni na dla mnie gorsze to też się do
    niego zastosuję. Czym ja zawiniłem? CZYM?

    > Problem jest m.in w Tobie i p Gronkiewicz Waltz czy Kaliszu, i wam
    > podobnym a nie przepisach.

    Nie podoba Ci się SPOŁECZEŃSTWO?

    Też nie uważam go za najmądrzejsze. Ale tfuuudemokracja tak działa.
    Czy mi się to podoba czy nie muszę z tym żyć. Czasem nie jest łatwo. Też
    bywam NIESZCZĘŚLIWY.

  • 46. Data: 2021-07-25 12:47:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-25-lipca-2021 o 11:50, trybun pisze:
    > Pokaż mi choć jeden przypadek w "czerwony" prowadzi wojnę o przywileje
    > (wzgledem innych) dla siebie.

    Pokaż mi choć jeden przypadek dyskryminacji odmieńców.
    I jeden argument aby państwo podjęło jakieś środki.

  • 47. Data: 2021-07-25 12:58:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli masz jakąś metodę aby wyedukować "szlachcica" żeby wreszcie do
    > niego dotarło że jest tylko człowiekiem jak inni na ulicy (i poza nią)

    W zasadzie nie mamy o czym dyskutować

    Uważasz innych ludzi za zakałę gatunku (też uważam gejów w sutannach za
    taką zakałę ale mam jakieś podstawy)

    Twoja pogarda do inaczej myślących i roszczeniowość że to Ty masz rację
    i nie ma dyskusji, JEST TYLKO WYBÓR METODY ZAWŁASZCZENIA...
    jest tak PORAŻAJĄCA że witki opadają.
    Potrafisz (nie Ty nie potrafisz są lepsi) sobie gębę wycierać sloganami
    i "tworzyć" pokrzywdzonych i dyskryminowanych.

    Tymczasem sam stosujesz metody i praktyki z którymi chciałbyś walczyć.
    Ale tego już nie widzisz. Nie wiem czy z ułomności czy robisz to celowo.

    Chcesz szacunku i równouprawnienia?
    Może coś takiego w ustawach da się zapisać ale w życiu nie ma
    SPRAWIEDLIWOŚCI bez względu na system
    Chcesz aby twoim "problemem" się zajmowano gdy są poważniejsze dotycząca
    rozwarstwienia, wyzyskiwania czy nawet LUDOBÓJSTWA.

    Nie jesteś lepszy od od innych. Nie masz prawa się tak nazywać.

    Jesteś takim "szlachcicem". Nie zapętlaj się więcej bo to "brzydko"
    wygląda. Chcesz być zchorowanym, łysym grubasem w okularach z kompleksami?

  • 48. Data: 2021-07-27 13:05:37
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.07.2021 o 11:56, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Propaganda choćby nie wiem jak nasilona na razie NIE WYSTARCZY a
    > deprecjonowanie, poniżanie, segregowanie ludzi na tych GORSZYCH ZLE

    Ojejku, nie miałem pojęcia że ktoś czy coś Cię zmusza do
    żeniaczki/zamążpójścia z facetem.  Spróbuj może przed ołtarzem
    powiedzieć księdzu czy na dywaniku w Urzędzie że go nie kochasz i nie
    chcesz z nim spędzać czasu "aż was śmierć nie rozłączy"... Może to coś
    zmieni na tyle że przestaną Cię terroryzować tym ślubem.

  • 49. Data: 2021-07-27 13:07:28
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.07.2021 o 12:43, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Uprzejmości na ulicach? Chcą na ten temat wprowadzać ustawy?
    >
    > Ma być ustawa że odmieńca nie wolno bić? Że należy mu się praca,

    Zdaje się że tylko wyrównania do statusu jaki mają inne istoty ludzkie w
    tym kraju. Ale jak widać dla prawaków jest to stanowczo za dużo.

    Nie musisz wymyślać jakichś głupot które brunatni przedstawiają jako
    argumenty na sprzeciw, proponuję tylko zastanowienie, "co właściwie mi
    szkodzi dać im zgodę na wejście w związek małżeński?"

    > Nie o Kaliszu gadamy a o Tobie i twoim
    >
    > No właśnie. Dlaczego rozmawiamy o moim zachowaniu a nie o zachowaniu
    > Twoim? Chcesz mnie zmieniać, zmieniać moje postępowanie, moje
    > gosowanie przy urnie..

    Przecie to Ty zabawiasz sie w Hitlerka a nie ja. Ja Tobie czegos
    zabraniam, owszem propagacji i zgody na patologię która sprawia że
    niewinien ludzie są krzywdzeni.

> [...]
    > przyznałem że jak prawo się zmieni na dla mnie gorsze to też się do
    > niego zastosuję. Czym ja zawiniłem? CZYM?

    Czyli wykazujesz się kompletnym debilizmem. Już widzę te Twoje dzikie
    tańce po dzisiejszym wyroku TK który stwierdził że można zakazać handlu
    w niedzielę i święta. Wcześniej dał do wyboru - moje auto na złom albo
    obowiązkowa opłata OC.  Wolny i suwerenny kraj, qrwa jego mać.

    > Nie podoba Ci się SPOŁECZEŃSTWO?
    >
    > Też nie uważam go za najmądrzejsze. Ale tfuuudemokracja tak działa.
    > Czy mi się to podoba czy nie muszę z tym żyć. Czasem nie jest łatwo.
    > Też bywam NIESZCZĘŚLIWY

    Już widzę rozmiar Twojego nieszczęścia kiedy któryś z kolejnych władyków
    zezwoli pedziom na sakramentalne TAK na ślubnym kobiercu.

  • 50. Data: 2021-07-27 13:07:43
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.07.2021 o 12:47, _Master_ pisze:

    > Pokaż mi choć jeden przypadek dyskryminacji odmieńców.
    > I jeden argument aby państwo podjęło jakieś środki.

    Spójrz kiedy na transparenty które niosą na protestach, to zobaczysz.