eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6eb3f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd8l8d$1qit$3@gioia.aioe.org>
    <60f81fe9$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdjc4v$1mim$2@gioia.aioe.org>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Sun, 25 Jul 2021 12:58:58 +0200

    W dniu niedziela-25-lipca-2021 o 11:50, trybun pisze:
    > Jak wytłumaczyć zakałom gatunku ludzkiego że źle się prowadzą? Można
    > oczywiście poprzez uczciwą pracę, Jednak eksperyment ten był już
    > praktykowany przez pseudokomuchów, i wyszło z tego tylko ogólne
    > przeświadczenie o wielkiej krzywdzie że im kazano na miskę zupy
    > samodzielnie zapracować.
    >
    > Jeżeli masz jakąś metodę aby wyedukować "szlachcica" żeby wreszcie do
    > niego dotarło że jest tylko człowiekiem jak inni na ulicy (i poza nią)
    > to chętnie posłucham.

    W zasadzie nie mamy o czym dyskutować

    Uważasz innych ludzi za zakałę gatunku (też uważam gejów w sutannach za
    taką zakałę ale mam jakieś podstawy)

    Twoja pogarda do inaczej myślących i roszczeniowość że to Ty masz rację
    i nie ma dyskusji, JEST TYLKO WYBÓR METODY ZAWŁASZCZENIA...
    jest tak PORAŻAJĄCA że witki opadają.
    Potrafisz (nie Ty nie potrafisz są lepsi) sobie gębę wycierać sloganami
    i "tworzyć" pokrzywdzonych i dyskryminowanych.

    Tymczasem sam stosujesz metody i praktyki z którymi chciałbyś walczyć.
    Ale tego już nie widzisz. Nie wiem czy z ułomności czy robisz to celowo.

    Chcesz szacunku i równouprawnienia?
    Może coś takiego w ustawach da się zapisać ale w życiu nie ma
    SPRAWIEDLIWOŚCI bez względu na system
    Chcesz aby twoim "problemem" się zajmowano gdy są poważniejsze dotycząca
    rozwarstwienia, wyzyskiwania czy nawet LUDOBÓJSTWA.

    Nie jesteś lepszy od od innych. Nie masz prawa się tak nazywać.

    Jesteś takim "szlachcicem". Nie zapętlaj się więcej bo to "brzydko"
    wygląda. Chcesz być zchorowanym, łysym grubasem w okularach z kompleksami?