eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Date: Tue, 27 Jul 2021 13:05:37 +0200
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6d881$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd8l4i$1qit$1@gioia.aioe.org>
    <60f81880$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdjbni$1fut$1@gioia.aioe.org>
    <60fd353a$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 25.07.2021 o 11:56, _Master_ pisze:

    > Związek małżeński faceta z facetem jest zmianą.
    > Ideologiczną, światopoglądową, a nawet budżetową.
    >
    > Mam prawo się na to nie zgadzać i normalnie żyć.
    >
    > Zmuście mnie ustawą? Nie macie poparcia? O jak przykro ;-)
    >
    > Tak działa tfuuuu demokracja
    >
    > Propaganda choćby nie wiem jak nasilona na razie NIE WYSTARCZY a
    > deprecjonowanie, poniżanie, segregowanie ludzi na tych GORSZYCH ZLE
    > MYŚLĄCYCH to czysty FASZYZM

    Ojejku, nie miałem pojęcia że ktoś czy coś Cię zmusza do
    żeniaczki/zamążpójścia z facetem.  Spróbuj może przed ołtarzem
    powiedzieć księdzu czy na dywaniku w Urzędzie że go nie kochasz i nie
    chcesz z nim spędzać czasu "aż was śmierć nie rozłączy"... Może to coś
    zmieni na tyle że przestaną Cię terroryzować tym ślubem.