eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Date: Sun, 25 Jul 2021 11:50:23 +0200
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6eb3f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd8l8d$1qit$3@gioia.aioe.org>
    <60f81fe9$0$527$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 21.07.2021 o 15:23, _Master_ pisze:

    > Mi przeszkadza bo to jest niezgodne z prawem

    > A w którym to periodyku takie "wiadomości"? jedziesz propagandą a j Ci
    > ciągle odpowiadam argumentami prawnymi.

    Pokaż mi choć jeden przypadek w "czerwony" prowadzi wojnę o przywileje
    (wzgledem innych) dla siebie.

    > Terrorem chcesz po faszystowsku WYTŁUMACZAĆ i EDUKOWAĆ.
    > Gdzie Twoje poszanowanie dla godności drugiego człowieka.
    > I dlaczego bezczelnie uważasz że Twoja "wiara" jest lepsza niż moje
    > przywiązanie do prawa?

    Jak wytłumaczyć zakałom gatunku ludzkiego że źle się prowadzą? Można
    oczywiście poprzez uczciwą pracę, Jednak eksperyment ten był już
    praktykowany przez pseudokomuchów, i wyszło z tego tylko ogólne
    przeświadczenie o wielkiej krzywdzie że im kazano na miskę zupy
    samodzielnie zapracować.

    Jeżeli masz jakąś metodę aby wyedukować "szlachcica" żeby wreszcie do
    niego dotarło że jest tylko człowiekiem jak inni na ulicy (i poza nią)
    to chętnie posłucham.